Hvem skriver du med Dan?Tykki skrev:Nu skal du jo smide den ned igen. Så er forsøget tilendebragt og alle de kloge vil stå måbende tilbage, og fiskehandleren vil smide om sig med gloser ingen før har hørt! Go Go Allan !!!

Hvem skriver du med Dan?Tykki skrev:Nu skal du jo smide den ned igen. Så er forsøget tilendebragt og alle de kloge vil stå måbende tilbage, og fiskehandleren vil smide om sig med gloser ingen før har hørt! Go Go Allan !!!
Du mener skitsofrenere jegTykki skrev:Mit andet skitsofrene jeg
Den svømmer forvirret omkring i sumpen. Så man skal være velkommen, hvis man vil redde den.Tykki skrev:Gud fader altså...... har du skyllet den rådne fisk ud ieller hvad? Ellers kan de fanatiske bispeelskere jo komme ud til dig og rede den.
Lukker den sgu med al dit jammeri. Kan du ikke bare klappe dig selv lidt på skuldrene og være glad for, at du for en gangs skyld havde ret??Tykki skrev:Jeg har tænkt mig at holde denne tråd i live, da jeg ønsker diverse brugere skal krybe i støvet foran mine fødder, og tilstå at jeg havde bare lidt ret......!
Han har i den grad behov for kærlighed!!peder skrev:Undskyldning? Ikke tale om! min bisp nipper ikke noget som helst! Men du kan få en bette krammer........det tror jeg du har behov for