Side 2 af 2
: lør 10. mar 2007 13:52
af Per A
Hans kommentar var (anden hånds fortalt!), "nogle gange ryger der også alger med......."
: lør 10. mar 2007 14:30
af Nolan
Per A skrev:Hans kommentar var (anden hånds fortalt!), "nogle gange ryger der også alger med......."
Det var så ikke et svar på mit spørgsmål:
"Er det noget,
du har taget op med Flemming, inden
du poster det her ? "
/Kim
: lør 10. mar 2007 14:45
af Per A
Svaret er NEJ!
men
Jeg er èn af tre der har delt 2 kasser, det var ikke mig der havde den direkte kontakt, og derfor ikke mig der henvendte mig til Flemming. Men det er da fuldstændigt det samme, at én af os henvender sig med samme problem.
Listen der skulle beskrive hvad der SKULLE være i kassen svarede heller ikke til indholdet, så det var nok praktikanten der havde pakket kassen
Summa summarum ingen erstatning for at proppe 3 poser alger i en kasse hvor der skulle være koraller

: lør 10. mar 2007 15:28
af Nolan
Ok - på dén måde.
Jeg (og andre) kunne jo ikke vide, hvordan det hang sammen.
/Kim
: lør 10. mar 2007 17:13
af Aquastyle
Hej Per A
Du får hermed en tilgode på 3 nye blødkoraller, behold bare algerne.
Håber at du ellers var tilfreds med det du fik.
MVH
Flemming
Aquastyle
: lør 10. mar 2007 17:23
af frederik
Hej Per A
Du får hermed en tilgode på 3 nye blødkoraller, behold bare algerne.
Håber at du ellers var tilfreds med det du fik.
Det er da service! - troede faktisk medimport foregik på eget ansvar

: lør 10. mar 2007 17:28
af hermes2005
jeg synes Flemming skal have alt mulig ros for den måde medimport er blevet tackelt på, især når man tænker på de vanskeligheder der har været med lufthavnsfolk der ikke gjorde deres arbejde godt nok. Tror alle der været med i medimport denne gang har været rigtig tilfredse og de steder hvor der har været noget, synes jeg Flemming har strukket sig langt for at gøre kunden tilfreds. Sådan!!