Nu mangler jeg bare lige bare lys, cirkulation og returpumpe som er på vej..

Jones skrev:Hvilken lampe har du købt ?
Anden skrev:Hej, det ser super fint ud men nu må der snart godt komme vand i, det er rigtig fede søjler du har og det er jo næsten ligemeget hvordan de vender når de er så fede.
Forresten var det vist mig der købte dit lille edge for 1.5år siden, lampe sand dyr sten lever alle stadig men akvariet er flyttet til Jylland uden indholdet.
Okay det er jo superBenny A skrev:Thanks..
Der er lige akkurat plads nok til at man kan få skummerkoppen af og ud. Men jo jeg har tænkt på det. Sumpen er dog så lille så jeg ikke tror/håber at det bliver et problem at hive den lidt ud når det kniber med pladsen da det er begrænset hvor tung den bliver. Alt elektronikken er kun lige klæbet op med dobbeltklæbende tape så det kan heldigvis hurtigt laves om så hylden kan flyttes højere op. Grunden til at jeg gjorde det sådan var at jeg håbede der også lige kunne blive plads til foder og andre remedier på hylden. Men måske kommer det til at knibe..
Hej igen Benny,Benny A skrev:God ide.. Har du forslag til hvordan jeg kan lave baggrund i akvariet og overløb?