Korallen.dk
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Dejligt med en forklaring fra Korallen, alene at de følger med her' tyder på en vist form for seriøsitet
. Jeg vil da' helst handle i DK har prøvet en del fra Tyskland men syntes tit man bliver lidt overrasket over fragtpriser især!! og så når man ikke lige er særlig stiv i Tysk!! er det noget nemmere med en der taler samme sprog, så til Korallen få bare en masse varer hjem så vi kan købe det vi skal bruge herhjemme!!
Mvh. Peder

Mvh. Peder
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Vil lige sige at mit indlæg tidligere ikke decideret drejer sig om Korallen.dk, da jeg aldrig har handlet med dem. Men kan kun forstå hvorfor der er mange der er begyndt at handle der med de priser. Nej mit indlæg kom nok mere fordi man ser disse tråde lidt for ofte, men mange gange med en anden forhandler som midtpunkt.
(nogle der kan gætte hvem?)
(nogle der kan gætte hvem?)
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København S.
- Kontakt:
har bestilt mine ting den 14-01-07 og har heller ikke modtaget noget endnu, første gang jeg rykkede for dem, fik jeg at vide at de ville nok blive afsendt samme dag (noget med at posten havde leveret forkert hos dem)
næste gang jeg rykkede, fik jeg at vide at der var problemer med deltec skummeren, og ingen status
sidst jeg rykkede i weekenden, har jeg ikke fået svar fra endnu
mvh Carsten
næste gang jeg rykkede, fik jeg at vide at der var problemer med deltec skummeren, og ingen status
sidst jeg rykkede i weekenden, har jeg ikke fået svar fra endnu
mvh Carsten
Biorb Life 60 Liter Marine
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8340 Malling
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Malling (ASK)
Jeg bestilte d. 7-12-06, men modtog først ca. 12.01.07. Og det var kun dele af bestillingen der kom. Jeg afbestilte det sidste d. 20-01-07 da jeg ikke gad vente mere. Jeg modtog krav om betaling to gange, selvom det hele var betalt da det blev bestilt. Det var en "gammel" mail, og det forstod han ikke. Det jeg ikke forstod var de to mails om betaling ikke var ens og derfor ikke sådan lige kunne være en gammel mail.
Jeg afhentede det manglende ved e-akvariet samme dag som jeg afbestilte, som nok er favorit forhandleren da der altid er hurtig og god service. OG Så HAR DE FAKTISK DE VARER DER ER PÅ DERES HJEMMESIDE!!!!!.
Det må da kunne lade sig gøre for de andre forhandlere at lave en LAGERSTATUS?
Akvarieudstyr har altid leveret mine ting til tiden, og begge gange før end de selv lovede på deres hjemmeside.
Forhandlere bandlyst her: Tropefisken og Korallen.
Jeg afhentede det manglende ved e-akvariet samme dag som jeg afbestilte, som nok er favorit forhandleren da der altid er hurtig og god service. OG Så HAR DE FAKTISK DE VARER DER ER PÅ DERES HJEMMESIDE!!!!!.
Det må da kunne lade sig gøre for de andre forhandlere at lave en LAGERSTATUS?
Akvarieudstyr har altid leveret mine ting til tiden, og begge gange før end de selv lovede på deres hjemmeside.
Med venlig hilsen
Jimmi Laursen
Jimmi Laursen
- Claus H
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: fyn
Jimmi , hvordan kan du modtage krav om betaling
skal der ikke betales ved bestilling
Ja jeg har fået mine vare med ,dog med nogen forsinkelse
akvarieudstyr har leveret til punkt og prikke hver gang
turde næsten ikke bestille ved dem første gang
pga, alt det der blir skrevet om dem her
ja e akvarit de er super hurtige
skal der ikke betales ved bestilling
Ja jeg har fået mine vare med ,dog med nogen forsinkelse
akvarieudstyr har leveret til punkt og prikke hver gang
turde næsten ikke bestille ved dem første gang
pga, alt det der blir skrevet om dem her

ja e akvarit de er super hurtige

Claus H
250 l 80 l sump afp 600 skummer tunze 6000 tunze nano 150w hqi 2 24w blå osmolator 3000 L retur
[url=http://www.TickerFactory.com/]

250 l 80 l sump afp 600 skummer tunze 6000 tunze nano 150w hqi 2 24w blå osmolator 3000 L retur
[url=http://www.TickerFactory.com/]

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Jeg lavede et tillæg til den ene ordrer. Da jeg bestilte overførte jeg pengene med det samme efter aftale med korallen. Dette var aftalt over mail.
En måned senere, modtog jeg så en mail mere om betaling på tillægget. Det var ikke den samme mail, og kunne derfor ikke bare være en gammel mail i mine øjne?
Der var dog ikke noget problem da jeg kontaktede dem, de havde pengene.
Servicen var i orden, men det med betalingen fik ligesom bægeret til at flyde over.
Jeg tør nok op over for dem med tiden, da jeg synes en ny forhandler lige skal have lov at komme igang. Men det bliver ikke lige foreløbig.
En måned senere, modtog jeg så en mail mere om betaling på tillægget. Det var ikke den samme mail, og kunne derfor ikke bare være en gammel mail i mine øjne?
Der var dog ikke noget problem da jeg kontaktede dem, de havde pengene.
Servicen var i orden, men det med betalingen fik ligesom bægeret til at flyde over.
Jeg tør nok op over for dem med tiden, da jeg synes en ny forhandler lige skal have lov at komme igang. Men det bliver ikke lige foreløbig.
Med venlig hilsen
Jimmi Laursen
Jimmi Laursen
- Stillhoff
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2680 Solrød Strand
- Geografisk sted: Solrød strand
Jeg har handlet med Korallen et par gange uden problemer.
Der var nogle vare de havde lidt problemer med at få hjem, så de sendte det de havde og resten kom senere.
Da jeg ikke havde fået det hele, skrev jeg en mail om at de godt lige måtte slå på tråden....2 minutter senere ringede de og vi fik løst problemet. Nem og hurtig serves, så de er fuldt ud tilgivet at de ikke lige havde en enkelt ting på lager.
Flinke folk der har min fulde støtte til at få forretningen op at køre.
Henrik
Der var nogle vare de havde lidt problemer med at få hjem, så de sendte det de havde og resten kom senere.
Da jeg ikke havde fået det hele, skrev jeg en mail om at de godt lige måtte slå på tråden....2 minutter senere ringede de og vi fik løst problemet. Nem og hurtig serves, så de er fuldt ud tilgivet at de ikke lige havde en enkelt ting på lager.
Flinke folk der har min fulde støtte til at få forretningen op at køre.
Henrik
450l indbygget
- ravnox
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8381 Tilst
- Geografisk sted: 8381 Tilst DK
Jeg har kun gode ord for Korallen. levering efter 4 dage.
E-akvariet har været uhyggelig hurtig, bestilte en pumpe kl. 16 den var der næste dag kl. 8:15 - se det er hurtig levering og noget der vil noget
E-akvariet har været uhyggelig hurtig, bestilte en pumpe kl. 16 den var der næste dag kl. 8:15 - se det er hurtig levering og noget der vil noget

--- Niels som ikke har en smart quote,
250L Akvastabil + 60 L sump DIY 6*39W T5D org. armatur - nu også med IKS
250L Akvastabil + 60 L sump DIY 6*39W T5D org. armatur - nu også med IKS
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Virum
Hvor længe bør der gå før man ikke længere har denne status på ordren ?
"Ordren er endnu ikke ekspederet " når man har betalt syntes jeg at man inden for et døgn bør i det mindste få en anden status...bare at den er ekspederet.... eller er det mig der er urimelig
Det skal også lige siges at der er tale om en Bankoverførsel...så de har allerede mine penge.
"Ordren er endnu ikke ekspederet " når man har betalt syntes jeg at man inden for et døgn bør i det mindste få en anden status...bare at den er ekspederet.... eller er det mig der er urimelig

Det skal også lige siges at der er tale om en Bankoverførsel...så de har allerede mine penge.
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Bankoverførsel tager normalt 1 hverdag, det er kun hvis det er samme bank det sker samme dag, og så skal det være inden kl 16.00
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: Virum
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
Er der nogen som ved om de holder ferie igen?? Jeg har prøvet at skrive til dem både lørdag, søndag og i dag, og har ikke fået noget svar. Jeg mangler stadig 2 ting fra min ordre hos dem, og havde fået at vide at Biostar Floateren ville komme på lager i onsdags, og den Tunze Stream 6025 ville komme i løbet af denne uge. Men har ikke modtaget Floateren, og det er jo lidt træls når den er rimlig vigtig i akvariet 

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Det er vel tilladt at holde weekend i sin forretning ?christiantt skrev:Er der nogen som ved om de holder ferie igen?? Jeg har prøvet at skrive til dem både lørdag, søndag og i dag, og har ikke fået noget svar.
Så antag at de har modtaget din mail idag og vent så de normale 2-4 dage på svar

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Et kritikpunkt der måske nok er lidt under bæltestedet, taget i betragtning af, at de på deres hjememside selv har gjort tydeligt opmærksomt på at der kan opstå problemer.jimmi skrev:Det må da kunne lade sig gøre for de andre forhandlere at lave en LAGERSTATUS?

De skriver således selv, at eftersom butikken er nystartet, har de ingen historik over deres lager af/tilgange. Dermed ved de heller ikke hvor stor efterspørgslen på de forskellige vare er. Derfor kan man ikke forvente at alle vare er på lager, men at de vil gøre alt for at skaffe varen hurtigst muligt.
Det kan jo kun være i vores egen (dvs. danske saltvandsakvarister) interesse, at der kommer mere konkurrence på markedet for saltvandsudstyr, så jeg synes ikke der er nogen grund til at hænge butikker ud på nettet. Giv dem lige 6. mrd, så tror jeg der vil være et bedre flow i varebeholdningen.
ps.
Vil da lige understrege, at jeg ikke har nogle personlige eller økonomiske interesser i dette foretagne men blot synes det er fedt, at der er kommer et større dansk udbud af saltvandsgrej.

100 *100 * 50 cm cube
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
Brian - Det er ikke fordi de ikke må holde weekend, men sidste weekend svarede de nemlig bare på mine mail, så troede også at de ville gøre det igen 
Og i hele sidste uge plejede jeg at få svar fra dem første gang tidligt om morgenen, og så senere på dagen hvis jeg skrev til dem igen. Så det var bare fordi de ikke svarede så hurtigt som de "plejede" at jeg lige ville høre

Og i hele sidste uge plejede jeg at få svar fra dem første gang tidligt om morgenen, og så senere på dagen hvis jeg skrev til dem igen. Så det var bare fordi de ikke svarede så hurtigt som de "plejede" at jeg lige ville høre

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Tydeligt opmærksom vil sige at det står under "ejerforhold". det mener jeg ikke er tydeligt, men det kan vi jo diskutere længe. Jeg læser sjældent alt hvad der er på en side når jeg bare skal handle småting.Et kritikpunkt der måske nok er lidt under bæltestedet, taget i betragtning af, at de på deres hjememside selv har gjort tydeligt opmærksomt på at der kan opstå problemer. Wink
Jeg mener ikke det kan være et problem at skrive på siden om varen er på lager eller ej. når den sidste vare er udleveret ændres lagerstatus. Det er der da ihvertfald nogle der kan finde ud af.
Når det så er sagt har jeg ikke skrevet noget om at folk ikke skal handle der. Jeg handler der bare ikke i den nærmeste fremtid. Jeg mener også de har god service (læs priser) og de skal da bestemt have en chance.
Med venlig hilsen
Jimmi Laursen
Jimmi Laursen
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt: