Haha, jeg skal se hvad jeg kan gøre næste gang.
Jeg må indrømme at det kom lidt bag på mig at den nappede den da jeg var overbevidst om at de var for store til den. Men Nolan har ret, det er åbenbart det mindste problem.
Jo det må man sige. Jeg har sat et lille ferskvandsakvarie op i bryggerset nu, så maddingen har det godt indtil skæbenen indhenter dem.
Jeg har bestilt nogle voksne artemia for at se om den vil tage dem også, da guppy'er ne er dyre i længden. Den lokale fiskemand er ikke lige til at handle med.....
ellers prøver jeg med nogle af de billigere fisk, hvis bare de kan klare nogle minutter der så er det fint, dragefisken er med på hvad de fiske er der for.
Den har lige nappet en igen, kunne ikke lade være med at prøve igen. Man jeg nåede ikke at tage billeder eller noget da det gik pænt hurtigt, maks et minut
Det tror jeg ikke men det kræver nok adskillige forsøg. Jag har prøvet tre gange indtil videre. Den virker interesseret, men der sker ingenting og så kommer dannebrogsrejen og forstyrrer. Den er helt vil med grønlandske rejer.....
Lige pt er der et stykker bøjet jern med noritang på i baljen. Lige i nærheden af hugoens gemmested......
det er ikke nødvendigt at fodre rejen vel? Jeg tilsætter jo ikke noget foder den kan nappe stumperne af for tiden, men den snupper vel hvad den kan finde på stenene?
jimmi skrev:Det tror jeg ikke men det kræver nok adskillige forsøg. Jag har prøvet tre gange indtil videre. Den virker interesseret, men der sker ingenting og så kommer dannebrogsrejen og forstyrrer. Den er helt vil med grønlandske rejer.....
Lige pt er der et stykker bøjet jern med noritang på i baljen. Lige i nærheden af hugoens gemmested......
det er ikke nødvendigt at fodre rejen vel? Jeg tilsætter jo ikke noget foder den kan nappe stumperne af for tiden, men den snupper vel hvad den kan finde på stenene?
Rejen skal nok finde noget mad selv, men jeg tror da ikke det er godt med jern har du ikke noget Acryl eller PVC?
Er din hugo også ret inaktiv? Min gemmer sig hele dagen og den har nu fundet et sted hvor den har fred så den bevæger sig ikke ud af stedet hele dagen.