Hvem har smadret min kirug?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
15
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Hvem har smadret min kirug?

Indlæg af Steffenhn »

PederP skrev:
Steffenhn skrev:Hold kæft hvor er det grimt..

Men hvordan går det med den lille Z. flavescens ? :-)
Det er nu en lille Acanthurus coeruleus, bemærk den blå ring om øjnene og blå kanter på finnerne. :beer:

Den er tilbage i fuld styrke :) Nu er der bare et ar - som også bliver mindre dag for dag. Skal lige prøve at snappe et billede, for det er ret imponerende.
Har også fået den tilbage i god foder stand. Den var blevet lidt tynd af de dage uden mad, 2-3 gange frostfoder dagligt har virkelig hjulpet :y
Ja, det kan jeg da godt se nu du siger det :wc:

Det er sku utroligt at de kan overleve sådan en omgang, for den så da ret medtaget ud syntes jeg, men hva' faen det er jo lige meget, bare den har det godt igen :-)
Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Brugeravatar
TNielsen
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 6500 Vojens
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Vojens

Indlæg af TNielsen »

PederP skrev:
Steffenhn skrev:Hold kæft hvor er det grimt..

Men hvordan går det med den lille Z. flavescens ? :-)
Det er nu en lille Acanthurus coeruleus, bemærk den blå ring om øjnene og blå kanter på finnerne. :beer:

Den er tilbage i fuld styrke :) Nu er der bare et ar - som også bliver mindre dag for dag. Skal lige prøve at snappe et billede, for det er ret imponerende.
Har også fået den tilbage i god foder stand. Den var blevet lidt tynd af de dage uden mad, 2-3 gange frostfoder dagligt har virkelig hjulpet :y
Fodre du kun med frostfoder? Eller bruger du også banan, salat osv? Min gule kirurg var noget af en tyndfis indtil vi begyndte at fodre med banan et par gange i ugen og nu er den nærmest blevet en tyksak :D
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Indlæg af PederP »

Jo, de får også salat dagligt. Jeg har endnu ikke prøvet banan. Men frostfoder virker nu også godt når der skal lidt fedt på sidebenene. :)
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"