Okay tror nu bestemt at det er sådan det ligger , kan sku selv mærke at luften er en del tungere end før, trods der er mindre varmt, hvis der er fugt i luften er fordampningen både fra krop og balje anderledes og dette er netop en af de vigtige ting for at kunne kommer af med varmen. Bruger ikke varmelegeme. skummer/retur/2 cirkulations pumper?Petercw skrev:Jeg kan ikke forestille mig at fugt kan få din temperatur til at stige.Mikki skrev:Skal lige love for at min temp har andret sig de sidste 2 dage, ligger nu på 27,6 og mistænker helt klart den fugtighed der er i luften, da den lå stabilt før med langt højere grader udenfor, er der andre der er steget i temp de sidste 2 dage??
Jeg har et barometer i min stue tæt ved baljen og der har ikke været markant mere fugt nu end for en uge siden
Hvis din temp stiger pludseligt ville jeg nok tjekke varmelegeme.
Edit: Det kan selvfølgelig have noget at gøre med vinden. Hvis der ikke bliver luftet lige så meget ud nu som tidligere. Vinden kommer nu fra øst hvor den for 3 dage siden kom fra vest. Der er heller ikke så meget vind nu, så hvis der ikke er cirkulation i rummet, så er der måske bare varmere?
Hvor varmt ?
- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 9400 Nørresundby
- Saltvand siden?: 2007
Re: Hvor varmt ?
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier 

- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
Re: Hvor varmt ?
mit ligger pt. på 26.3 og har max været oppe på 26.6 grader med maxspect 160w, 2 l fordampning