VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.

Mens vi venter på Moby...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Schwensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4293 Dianalund
Saltvand siden?: 2009

Re: Mens vi venter på Moby...

Indlæg af Schwensen »

Her til morgen er det muligt at se farverne på korallerne :) Montiporaen har ikke helt de forventede farver, men jeg har rimelig god tiltro til, at jeg nok skal få trukket dem frem over tid ! Den har til gengæld en flot størrelse og form!
Jeg fik to acroporaer gomezi med, og de er dælme flotte! Den ene er helt lilla, mens den anden er sart gullig med helt lysende blå spidser, så dem er jeg meget glade for. Rejerne har jeg ikke set noget til overhovedet, men det havde jeg såmænd heller ikke forventet.
Gramma loretoen er lidt ude for sit skjul en gang imellem, og har allerede taget flagefoder, så den er rigtig fin.
Midas blennien har jeg ikke set siden i går nat, men mon ikke den blot gemme sig indtil videre. Den var en lille bitte fisk i mit akvarium, så der er masser af muligheder for at skjule sig. Er der nogen, som har erfaring med at den springer ?
Schwensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4293 Dianalund
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Schwensen »

Bingocaller skrev:der var heatpack i låget af min?
Uden at vide det, så tror jeg ikke det var en heatpack? Var det ikke posen til at tage fugtighed med?
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Jo det kan godt være - men hvorfor ville der være sådan en når der allerede var meget vand i kassen?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Status herfra:

1 x seksstribet skiderik af en gylte - snuppede lige en af rejerne jeg havde bestilt - men den var nok sulten så det er ok
3 (2) - små dannebrogs rejer - ser man ikke så meget til endnu
1 x trunkutus kirurg i small - prøver at blive venner med alle de andre fisk men ingen gider buddy op med den
1 x stigmaturus - har ikke set den siden den kom i
5 x mexicaner snegle - FUCK de er store - bestilte medium men det her må være den x large plæneklipper version! Kommer nok et par stykket til salg snart - dog ser det ud som om de har øjne i røven for de har endnu ikke væltet nogen koraller - meget imponerende
2 x black percula - fuck de er søde og går sammen som om de har være gift hele livet

Min gule damsel fatter dog ingen ting - har fået store sorte øjne og svømmer rundt som om hvad fanden sker der!

Status fra vesterbro slut
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"