mipe skrev:Kan man ikke få siderne til at springe til sidste læste indlæg i en tråd?
Klik på "Første ulæste indlæg" i toppen..
Det skal man så gøre hver gang!
Før var der da en indstilling under ens brugerprofil, hvor man kunne markere det og så gjorde den det automatisk hver gang!
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
Det ser godt ud, men panelet øverst virker en smule rodet.
Logoet passer ikke så godt til denne side må jeg indrømme. - Jeg tænker, at der evt kunne laves en logo konkurrence?
Til mobil virker det meget bedre end før, meget nemmere at finde rundt med ens store fingre
Dog er "møtrikken" oppe i højre hjørne en kende lille og sidder tæt på knappen ved siden af.
Endnu en ting: på mobilsiden under "ulæste indlæg" mangler jeg en aktiv synlig knap der viser om der er mere end én side sf ulæste indlæg. Som det er nu skal jeg trykke på møtrikken og først der kan jeg se en evt. side 2, 3 osv.
Gizze skrev:Ser godt ud det nye.
Savner også avatar og ikke mindst bynavn
Som en anden skrev, bruger man tit avataren til at fastslå, hvem der skriver.
I køb og salg trådene bruger jeg tit bynavnet til at se om det er noget man lige kan hente eller bringe.
Gizze skrev:Ser godt ud det nye.
Savner også avatar og ikke mindst bynavn
Som en anden skrev, bruger man tit avataren til at fastslå, hvem der skriver.
I køb og salg trådene bruger jeg tit bynavnet til at se om det er noget man lige kan hente eller bringe.
Enig!
Meget enig!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Hougaard skrev:Nu er "Nye Indlæg" blevet ophøjet til sin egen knap
Når man er inde i en tråd, ville det være bekvemt hvis knappen "Nye Indlæg" også kunne stå i bunden af tråden, så man ikke skal scrolle hele vejen til toppen af skærmen igen når man har læst tråden færdig. (lidt ligesom før, hvor "portal"-knappen kunne vælges både i top og bund.
Hougaard skrev:Ved at klikke på det navn med den lille pil ned, kan se by og postnummer...
Hmm.. tydeligvis er jeg ikke længere i stand til at formulere korrekte sætninger, derfor tror jeg heller ikke jeg skal ændre mere i koden i dag... Kan I sove godt
leifkrarup skrev:Ja jeg fandt også pilen men det gør jo ikke brugervenligheden større at man skal klikke en ekstra gang for at komme tilbage til f.eks. nye indlæg, men vi vænner os jo nok til det også.
Nogle gange undrer det mig at man absolut skal opgradere på noget som fungerer fint....men der er måske en forklaring som jeg ikke kender til.
Ved sidste opgradering var der en mulighed for vælge klassisk visning....findes den også i seneste opgradering?
Hovedparten af forklaringen skal findes dybt nede i maskinrummet, en masse tekniske udfordringer med den "portal" løsning der blev anvendt før. Det var en maxi-pakke med 1000'vis af ting.
Nu er der "rent bord" - teknisk set. Alt de funktioner som er 100% saltvandsforum specifikke er kodet om, fra bunden, og lavet på en måde der gør fremtidige opdateringer meget nemmere og ikke blokere for nye tiltag..
Jamen så skal jeg da ikke "brokke" mig mere
Når forklaringen er at forum bliver nemmere at administrere så glider de små uhensigtsmæssigheder lettere ned....og som altid vænner vi os hurtigt til det nye når nu det er sådan.
På det gamle forum, var der en mulighed for at nulstille nye indlæg
"marker board som læst" eller noget i den stil. Findes det også her og i givet fald hvor?
Eller kan det laves?
Carsten skrev:På det gamle forum, var der en mulighed for at nulstille nye indlæg
"marker board som læst" eller noget i den stil. Findes det også her og i givet fald hvor?
Eller kan det laves?
Moente skrev:Én ting jeg dog savner er muligheden for at se brugeravatars på mobilen. Førhen kunne jeg ud af øjenkrogen se billedet og dermed bestemme, hvem der skrev indlægget, men det kan jeg ikke mere, og det synes jeg er lidt ærgerligt.
+1
Og så vil jeg tilføje det her.... syntes det var nemmest at forklare med et billede.
Syntes det er blevet ok, hvis det ikke kunne være anderledes. Syntes dog den gamle side fungerede super godt, og var også lidt hyggeligere Men det er vel med mig som mange andre, hvorfor lave noget om der var godt. Man er jo altid usikkert på nyt Jeg mangler også brugeravatars og i salg kunne også godt stå hvem der havde annoncen i uden man skulle gå i annoncen for at se.
Lige en ting til når man skal sende billede skriver den max 200kib ? Kan det ikke laves så den selv laver billedet om ? Eller er vi tilbage til det helt gamle problem ? Uha det kommer til at kræve tilvænning syntes det virker rodet, men det kommer vel på plads. Syntes det er godt hvis det er blevet lettere for operatørens arbejde, og syntes også siden er blevet lidt hurtigere. Håber på svar ang billeder.
Mobiludgaven vinder ingen designpris - men den er funktionel og det kan jeg godt lide. Og ikke mindst er den meget hurtigt at loade, selv på dårlig forbindelse.
Når jeg på mobilen under menuen "nye indlæg" trykker på den blå knap ud for en tråd hvorpå der står "nyt indlæg" bliver jeg ikke dirigeret frem til det første nye indlæg?
Som andre siger skal jeg nok også lige vende mig til det nye design, og det skal også nok komme til at fungere.
men har lige et forslag, kunne der ikke være en "nye indlæg" knap nede i den "hop til" menu som er i bunden af siden, for syntes det kunne være rat så man ikke skulle til toppen for at komme der til.
Birkefeldt skrev:Når jeg på mobilen under menuen "nye indlæg" trykker på den blå knap ud for en tråd hvorpå der står "nyt indlæg" bliver jeg ikke dirigeret frem til det første nye indlæg?
Birkefeldt skrev:Når jeg på mobilen under menuen "nye indlæg" trykker på den blå knap ud for en tråd hvorpå der står "nyt indlæg" bliver jeg ikke dirigeret frem til det første nye indlæg?
Det gør jeg her, hvilken mobil, hvilken browser ?
iPhone 4S, IOS6, safari. Har lige tjekket og det virker lidt tilfældigt hvilket indlæg jeg lander på.
Jeg overså jo "Overvåg emne", og har vel dermed kvajet mig rigeligt for i dag. Nogle ville måske tro, at brændt barn skyer ilden, men de kender så ikke mig Jeg lider af samme udprægede mangel på kognitiv formåen som min Scooter Blenny så a prøver skisme igen: Ka' det pas' at indlejrede youtube videoer er forsvundet ud af trådene?
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
PoulD skrev:Jeg overså jo "Overvåg emne", og har vel dermed kvajet mig rigeligt for i dag. Nogle ville måske tro, at brændt barn skyer ilden, men de kender så ikke mig Jeg lider af samme udprægede mangel på kognitiv formåen som min Scooter Blenny så a prøver skisme igen: Ka' det pas' at indlejrede youtube videoer er forsvundet ud af trådene?
Ja, og så alligvel ikke!
Lad som om du vil citere indlægget, så dukker det frem i svar feltet