Forhandler herhjemme i DK

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Elliott
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
12
Postnummer: 4532 Gislinge
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: Holbæk

Re: Forhandler herhjemme i DK

Indlæg af Elliott »

Det kunne desuden være fedt i denne tråd (eller lignende) at liste alle de forhandlere der er i DK, jeg er kun bekendt med nogle ganske få og der er helt sikkert nogle man ikke ved eksisterer og kunne have gavn af. Listen kunne være opdelt i landsdele og med en lille beskrivelse af hver butik? Det kan være der allerede er en lignende tråd??

Man kunne også hive fat i nogle af forhandlerne og arrangere en "sparke Porsa" aften hos dem.. det kunne måske endda give lidt rabat?

Bare lidt at tænke over :sneaky2:
Elliott

720 balje/ 140 bundkar / Under construktion
Min balje: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 44#p544044
RCOne23
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
13
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af RCOne23 »

Elliott skrev:Det kunne desuden være fedt i denne tråd (eller lignende) at liste alle de forhandlere der er i DK, jeg er kun bekendt med nogle ganske få og der er helt sikkert nogle man ikke ved eksisterer og kunne have gavn af. Listen kunne være opdelt i landsdele og med en lille beskrivelse af hver butik? Det kan være der allerede er en lignende tråd??

Man kunne også hive fat i nogle af forhandlerne og arrangere en "sparke Porsa" aften hos dem.. det kunne måske endda give lidt rabat?

Bare lidt at tænke over :sneaky2:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=13&t=37322 Under tilbud fra forhandlere ligger listen.
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

MoG skrev:Et godt eksempel er tunze.. Da jeg startede op med saltvand og "fandt" Decocean, var jeg meget overrasket over at en fysisk butik, kontra webshops, kunne sælge eks. Tunze pumper m.m. Billigst! Jeg har endnu ikke set andre sælge eks. Tunze pumper billigere end Carsten, Decocean! Så inden man kaster sig over tastaturet og bestiller sine pumper på nettet, så smut en tur derind! Så støtter man en fysisk butik, får muligheden for at sludre med andre saltvandsfreaks og kigge på koraller og fisk! :biggrin:

Så jeg går da helt klart ind for at man støtter de fysiske Saltvandsbutikker i DK! Men der skal da ikke herske nogen tvivl om at de kunne være fedt hvis hylderne/akvarierne i de fysiske butikker, ALTID BUGNEDE AF FISK OG KORALLER! :biggrin: Men der er jo forståeligt nok noget økonomi der spiller lidt ind der! :wink:
Enig, jeg var selv overrasket over at DecOcean havde TUNZE pumper billiger end de netbutikker jeg kender til, han er osse billig med andre ting som f.eks. testsæt...
Det er bare et stort problem at man ikke ved HVAD han sælger i butikken, særligt når man som jeg bor næsten 100km fra hans butik...

Hvis han havde en slags lagerliste eller bare en oversigt på hjemmesiden, over hvad han normalt har af vare i butikken, så kunne man bedre overskue at bruge penge på brændstof til KBH i stedet for at handle på nettet og så kan man osse bedre forsvare at køre turen derind for et par småfisk eller lign., når man jo osse lige skal bruge et par testsæt og/eller en pumpe ved samme lejlighed...

Osse lidt et problem at de fleste fisk og koraller fra en sendning er solgt efter 1-2 dage og jeg kun kan køre derind i weekenden...
Jeg køre ikke fra Næstved til KBH for kun én fisk eller en af de ting jeg vil have...

:beer:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
DrMonty73
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
12
Postnummer: 4200 Slagelse

Indlæg af DrMonty73 »

Hej

Uden at være helt sikker, så tror jeg der er noget nyt på vej fra DecOcean. Nu hvor han flytter sin butik. Så mener jeg at have hørt at der skulle komme en forbedret hjemmeside. Men er dog ikke helt sikker :)

Mvh
Martin Larsen
Slagelse

Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Bobbe88
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
12
Postnummer: 3520 Farum

Indlæg af Bobbe88 »

DrMonty73 skrev:Hej

Uden at være helt sikker, så tror jeg der er noget nyt på vej fra DecOcean. Nu hvor han flytter sin butik. Så mener jeg at have hørt at der skulle komme en forbedret hjemmeside. Men er dog ikke helt sikker :)

Mvh
Flytter han? :S
Hvortil og hvornår? :)
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
viewtopic.php?f=93&t=85178
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Indlæg af Engelquist »

Bobbe88 skrev:
DrMonty73 skrev:Hej

Mvh
Flytter han? :S
Hvortil og hvornår? :)
Til Greve... Inden for en måned eller to...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Hvis Carsten fik sig en hjemmeside ville det fandme rykke!

Nogen der kender hvor han kommer til at ligge i Greve?
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
mipe
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af mipe »

Bingocaller skrev:Hvis Carsten fik sig en hjemmeside ville det fandme rykke!
Det har han jo haft i et godt stykke tid, men hvis den blev lavet om til en webshop, det har vi manglet længe! :y

Elliott:
http://www.gotfred.com/saltlinks.html
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
CasperJohan
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
12
Postnummer: 2620 Albertslund

Indlæg af CasperJohan »

Personligt kan jeg kun snakke for mig selv.
Men jeg håber at DecOcean kunne rykke lidt. For det han havde sidste var ikke ret imponerende. Også synes jeg at de fleste at fiskene var i dårlig stand. Så håber det hjælper hvis han kommer et andet sted hen. Men glæder jeg mig da til.
Brugeravatar
Bobbe88
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
12
Postnummer: 3520 Farum

Indlæg af Bobbe88 »

CasperJohan skrev:Personligt kan jeg kun snakke for mig selv.
Men jeg håber at DecOcean kunne rykke lidt. For det han havde sidste var ikke ret imponerende. Også synes jeg at de fleste at fiskene var i dårlig stand. Så håber det hjælper hvis han kommer et andet sted hen. Men glæder jeg mig da til.
Det lyder underligt. Jeg har snart været forbi ham i Rødovre mange gange og har været imponeret hver gang. Alle mine fisk er derfra og det har altid været bedste kvalitet.
Selve lokalet er ikke det flotteste, men det er nu hyggeligt nok og så længe hans vare er at god kvalitet, så skid hul i lokalet :)
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
viewtopic.php?f=93&t=85178
CasperJohan
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
12

Indlæg af CasperJohan »

Så synes jeg du skal tage derud igen.
Han har nogle klovnefisk der ser meget skidt ud.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard

Indlæg af MoG »

CasperJohan skrev:Hey alle derude.

Nu vil jeg gerne hører jeres mening om forhandlerne herhjemme?
Jeg har personligt gjort mig mine egne erfaringer herhjemme fra, og synes de fleste er rodet og uorganiseret.
Derudover synes jeg kvaliteten af fisk er for ringe for det meste. Vil ikke udpege nogle forhandler, fordi vil ikke bruge dette emne til at "skælde" forhandler ud eller være efter dem. Vil håbe at de måske kunne få noget positiv kritik og vil tage imod det, så vi kunne forhøje kvaliteten herhjemme. Vil nu også sige jeg har mødt en 3-4 butikker herhjemme hvor jeg bare har tænkt: god Kundeservice, ikke rodet lokale og gode sunde fisk og koraller.

Håber at måtte hører jeres mening

Du skriver i første indlæg at du ikke vil udpege nogen BESTEMT forhandler, eller skælde ud....!!?

Det er altid lidt bemærkelsesværdigt, når en ny bruger på forummet næsten starter med som noget af det første, at brokke sig, svine til, eller hænge nogen ud.. Hhmmmm.... Synes det er set før...
Morten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Bingocaller skrev:Hvis Carsten fik sig en hjemmeside ville det fandme rykke!

Nogen der kender hvor han kommer til at ligge i Greve?
Den nøjagtige adresse kender jeg ikke, men efter sigende skulle det være tæt på både motorvej og jernbane.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Lyder sgu godt! Bruger Greve station dagligt - det kan sgu godt gå hen og blive en dyr fornøjelse så ! :)
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af MoG »

Jeg ser godt nok også frem til det! Gør det noget hurtigere/nemmere for os, der kommer fra sydsjælland..! :biggrin: er der nogen der kan svare på hvor længe der så bliver holdt lukket? Tænker lidt at der må være en overgangspriode hvor Carsten må have lukket, da der jo er en masse udstyr, akvarier osv osv der skal flyttes.
Morten
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

MoG skrev:Jeg ser godt nok også frem til det! Gør det noget hurtigere/nemmere for os, der kommer fra sydsjælland..! :biggrin: er der nogen der kan svare på hvor længe der så bliver holdt lukket? Tænker lidt at der må være en overgangspriode hvor Carsten må have lukket, da der jo er en masse udstyr, akvarier osv osv der skal flyttes.
Regn med næsten ingen lukketid :y

Kommer selv nordfra, men tager kun ca 7 min længere tid, pga motorvej er tæt på.

Dato etc, er der kun een mand på jorden der kender, og det er Carsten - når han mener tiden er rigtig, er jeg sikker på at han melder ud til os allesammen.

Mvh
Peder
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

MoG skrev:Jeg ser godt nok også frem til det! Gør det noget hurtigere/nemmere for os, der kommer fra sydsjælland..! :biggrin: er der nogen der kan svare på hvor længe der så bliver holdt lukket? Tænker lidt at der må være en overgangspriode hvor Carsten må have lukket, da der jo er en masse udstyr, akvarier osv osv der skal flyttes.
Carsten fortalte mig, at alt bliver nyt. Så det kun er fisk, sten og koraller der skal flyttes.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af MoG »

pederrevnørd skrev:
Regn med næsten ingen lukketid :y

Kommer selv nordfra, men tager kun ca 7 min længere tid, pga motorvej er tæt på.

Dato etc, er der kun een mand på jorden der kender, og det er Carsten - når han mener tiden er rigtig, er jeg sikker på at han melder ud til os allesammen.

Mvh
Peder
Carsten skrev:
Carsten fortalte mig, at alt bliver nyt. Så det kun er fisk, sten og koraller der skal flyttes.

Det lyder spændende! :biggrin:

Peder: det var såmænd heller fordi jeg mente at der var den Helt store forskel i afstanden.. Men jo tættere jo bedre! :biggrin: Det var nok mere noget af den kø man undgår.. Når man er inde hos Carsten kl 14 ved åbning, går der jo gerne en del tid med at handle, kigge koraller og fisk og ikke mindst snakke! :biggrin: Og så ryger man lige ud i trafikken på M3 og køen på køge-bugt og bruger 11/2 time hjem! :wink: Så jo, jo tættere hernede af jo bedre! (set fra et meget egoistisk synspunkt! :biggrin: ).
Morten
Brugeravatar
TimW
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
17
Postnummer: 4690 Haslev
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af TimW »

Øv sku vist aldrig ha læst den tråd det ku risikere at få sat gang i min saltvands feber igen :beer: Super fedt så er der ikke så langt for mig så kommer han nok til at se en del til en igen der plejer også at være god kaffe på kanden :biggrin:
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Indlæg af crazy seahorse »

MoG skrev:

Jeg har personligt gjort mig mine egne erfaringer herhjemme fra, og synes de fleste er rodet og uorganiseret.
Derudover synes jeg kvaliteten af fisk er for ringe for det meste. Vil ikke udpege nogle forhandler, fordi vil ikke bruge dette emne til at "skælde" forhandler ud eller være efter dem. Vil håbe at de måske kunne få noget positiv kritik og vil tage imod det, så vi kunne forhøje kvaliteten herhjemme. Vil nu også sige jeg har mødt en 3-4 butikker herhjemme hvor jeg bare har tænkt: god Kundeservice, ikke rodet lokale og gode sunde fisk og koraller.

Du skriver i første indlæg at du ikke vil udpege nogen BESTEMT forhandler, eller skælde ud....!!?

Det er altid lidt bemærkelsesværdigt, når en ny bruger på forummet næsten starter med som noget af det første, at brokke sig, svine til, eller hænge nogen ud.. Hhmmmm.... Synes det er set før...
Nu skriver CasperJohan jo netop, at han kun taler for sig selv, dvs han skriver hvordan HAN oplever det. Det er jo ikke ensbetydende med at det er andres opfattelse. Men han har jo lov til at have SIN mening eller opfattelse af det. At det ikke er positiv kritik gør det jo ikke pr automatik forkert.
Når det er sagt så bør man altid, efter min opfattelse, først tage den med forhandleren. Det kunne jo være at han delte opfattelsen af, feks klovnfiskenes tilstand.
Det kunne oven i købet også være, at han ikke ville sælge fra det akvarie netop fordi fiskene var for dårlige. Forhandleren har jo også øjne i hovedet.

Jeg tror ikke at nogle forhandlere bevist sælger dårlige varer. De tider er vist forbi.
Jeg tror på, at alle seriøse forhandlere gør deres yderste for at præsentere og sælge gode og sunde varer. De bestiller helt sikkert ikke bevidst syge eller dårlige fisk hos deres leverandører.
Men der kan gå så mange ting galt på vejen fra leverandør til forhandler, som kan påvirke de fisk eller koraller vi ser i salgsakvarierne.

CasperJohan skriver jo også, at han ser frem til de nye omgivelser. Det tyder jo ikke på at han mener de nævnte klovnfisk er et udtryk for standarden generelt.

Jeg synes vi alle skal være rummelige og det gælder vel hele vejen rundt.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14

Indlæg af pederrevnørd »

TimW skrev:Øv sku vist aldrig ha læst den tråd det ku risikere at få sat gang i min saltvands feber igen :beer: Super fedt så er der ikke så langt for mig så kommer han nok til at se en del til en igen der plejer også at være god kaffe på kanden :biggrin:
:GO
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af MoG »

crazy seahorse skrev:
MoG skrev:

Nu skriver CasperJohan jo netop, at han kun taler for sig selv, dvs han skriver hvordan HAN oplever det. Det er jo ikke ensbetydende med at det er andres opfattelse. Men han har jo lov til at have SIN mening eller opfattelse af det. At det ikke er positiv kritik gør det jo ikke pr automatik forkert.
Når det er sagt så bør man altid, efter min opfattelse, først tage den med forhandleren. Det kunne jo være at han delte opfattelsen af, feks klovnfiskenes tilstand.
Det kunne oven i købet også være, at han ikke ville sælge fra det akvarie netop fordi fiskene var for dårlige. Forhandleren har jo også øjne i hovedet.

Jeg tror ikke at nogle forhandlere bevist sælger dårlige varer. De tider er vist forbi.
Jeg tror på, at alle seriøse forhandlere gør deres yderste for at præsentere og sælge gode og sunde varer. De bestiller helt sikkert ikke bevidst syge eller dårlige fisk hos deres leverandører.
Men der kan gå så mange ting galt på vejen fra leverandør til forhandler, som kan påvirke de fisk eller koraller vi ser i salgsakvarierne.

CasperJohan skriver jo også, at han ser frem til de nye omgivelser. Det tyder jo ikke på at han mener de nævnte klovnfisk er et udtryk for standarden generelt.

Jeg synes vi alle skal være rummelige og det gælder vel hele vejen rundt.

Erik
Det som jeg reagerede på Erik, var at der blev skrevet i allerførste indlæg, at han ikke ville pege af nogen forhandler eller skælde ud.. Men nævnte ved navn, relativt hurtigt, en specifik forhandler og kritiserede! ? Og som jeg skriver, er det jo ikke første gang i historien at der pludselig dukker en ny bruger op, som hurtigt begynder kritisere/svine til/ hænge ud.. :wink: Er helt enig med dig i alle skal have lov at komme med deres mening, men jeg tænkte bare at denne tråd ville ende ud i (endnu engang) div. Tilsvininger m.m. Måske jeg overdriver? Måske ikke ..? :biggrin:

Men det var derfor jeg skrev som jeg gjorde ... :wink:
Morten
Brugeravatar
Tonny
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
15
Postnummer: 4140 Borup
Geografisk sted: Nr. Dalby borup sj.
Kontakt:

Indlæg af Tonny »

Jeg glæder mig til at at se den nye butik, så ligger den også bedre i forhold til min tur hjem, via køge bugt.
Mvh.
Tonny Andersen

[center]...540L saltvand...[/center]
[center]http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=50741[/center]
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Geografisk sted: Odense NØ

Indlæg af Helena »

leifkrarup skrev:
Helena skrev:
Steffenhn skrev:Som Helena så pænt nævner, så mangler vi også en forhandler her på fyn. Der var intet som at tage til Saltvandfyn og få en snak med Jan - det var tider!
Det var rigtig hyggeligt at komme hos Jan og Lisbeth :GO Især i den første lille butik i kælderen, det var meget realistisk at kunne have det som en lille hobbybiks ved siden af noget andet. :GO
Tror ikke helt på jeg kommer igang igen før vi får en ny forhandler her på øen, hvilket nok ikke er særlig sandsynligt :(
Hvis du kun skal have blødkoraller og fisk så er fyns akvariecentrum på kertemindevej rigeligt.
Hyggeligt at se dig tilbage :K
Hej Leif :biggrin:
Jeg troede faktisk de var stoppet igen I Fyens Akvarie Centrum, men skønt at høre at der er lidt at komme efter, det er jo næsten lige ved siden af mig :y
Forhandleren i Nyborg eller rettere Nyborg lidt ude på landet, hedder Aqua Art, og han laver lidt import af og til, men også kun af og til, men til gengæld med meget attraktive priser og super sunde fisk :biggrin:
Har i sin tid købt en Paletkirug Yellow Belly af ham og gav den latterlige pris af 175 kr for den, og hvis jeg ikke tager meget fejl lever den endnu :wink:
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9000 Aalborg

Indlæg af Kasper j. »

Jeg tror nu også at, alt det her garage-handel har aflivet nogle forretninger. Det er jo umuligt for en forretning som skal betale husleje, vand, varme, el, forsikring, vedligeholdelse og div. tab af fisk/ koraller, at overleve, når garage-handlerne kan sælge ting direkte fra grossisten og næsten til grossist pris. Og garage-handlerne omgår jo også nogle regler idet en forretning med cvr nummer ikke må sælge hjemme fra den private adresse. Så jeg tror at det er meget svært at drive en saltvandsforretning. Men bor man på Sjælland har man jo Decocean :-) og her har jeg købt en BK mini 160 og en grotech dosseringsmaskine billigere end i Tyskland. Malawicarsten synes jeg nu også virker rimelig fornuftig, så der da lidt hvis man har bil.
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

Der er da ingen hindring i at sælge fra sin privat adresse med et CVR nummer/momsnummer, det er da da mange akvarieforretninger der gør... (Privat og butik i samme hus) - Mange frisørsalon'er ligger osse i deres private hus...

:beer:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af nielsk »

Din lokalbutik i Skanderborg er da super flot og ligger i gågaden! Ikke i et virksomhedskvarter eller parcelhusområde. Der er endda et storcenter ved siden af som familien kan handle ind i mens man står og overvejer sine saltvandsindkøb.
Deres koraludvalg er da stort. Fiskereolerne kan godt være lidt rodet men der plejer da at være mange fisk hjemme og de får hyppige sendinger. Koralpriserne er bestemt ikke højere end hos hjemmeforhandlerne.
Jeg har lige købt super flotte hammerkoraller, pocillipora og heliofungia dernede i sidste uge.
SPS : Stability provides succes
CasperJohan
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
12

Indlæg af CasperJohan »

Jeg synes skam også det er en rigtig godt butik.
Men ja fiskene er lidt rodet, men synes nu ikke det er så slemt igen. Og hans priser er skam rigtig gode.
Og det med DecOcean er ikke på nogen måde ondt mente. Det er bare min mening, men håber og glæder mig til at se hans nye butik.
Nu kommer jeg meget rundt omkring i landet, så derfor ser jeg en masse butikker. Nogle bedre end andre.
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14

Indlæg af pederrevnørd »

"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje :y

Mvh
Peder
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Indlæg af wondersurfer »

Tonny skrev:Jeg glæder mig til at at se den nye butik, så ligger den også bedre i forhold til min tur hjem, via køge bugt.
+1 :beer:
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"