Jeg følger med spænding dit rive projekt

Dette kan jeg svarer på, da Kenneth og jeg har samme bundlag, og det er dette: http://kortlink.dk/deepoceanshop/ar56Jaku skrev:SP. 1 Hvilken sand er det du bruger - det ser dejlig groft ud ?
Mvh.
Hej Kenneth,Birkefeldt skrev:@ Marco R: Hej Marco. Det er fedt du kan li det. Konen synes også det er ved at ligne lidt. Nu er hun lige pludseligt blevet interesseret i at være med til at vælge koraller. Så det er bonus.
Fortsat god aften til jer alle![]()
mvh kenneth
Hejsa. Jeg købte det brugt her på forum. Ved ikke om det kan købes nyt længere, men taget i betragtning af at det meste hardware ikke yder tilfredsstillende og efter min mening skal skiftes ud, kan det nok ikke betale sig at købe nyt.den_ skrev:ser godt ud, super fed stensætning.
hvor har du købt akvariet henne?
Det kan købes her: http://kortlink.dk/minizoo/bq95, men som Kenneth siger, så skal det meste af hardwaren udskiftes ligesom med RSM desværre, men det kommer nogen gange til salg herinde, så det er bare at holde øje med detBirkefeldt skrev:Hejsa. Jeg købte det brugt her på forum. Ved ikke om det kan købes nyt længere, men taget i betragtning af at det meste hardware ikke yder tilfredsstillende og efter min mening skal skiftes ud, kan det nok ikke betale sig at købe nyt.den_ skrev:ser godt ud, super fed stensætning.
Mvh kenneth
Ja det med at org. Udstyret skal udskiftes på det kender jeg alt for god, har selv Rsm130 og der er kun lyset og blæsere tilbage af org. Udstyret og det er næste projekt.Birkefeldt skrev:Hejsa. Jeg købte det brugt her på forum. Ved ikke om det kan købes nyt længere, men taget i betragtning af at det meste hardware ikke yder tilfredsstillende og efter min mening skal skiftes ud, kan det nok ikke betale sig at købe nyt.den_ skrev:ser godt ud, super fed stensætning.
Mvh kenneth
Jeg har købt to Atoll-riff keramik søjler. De er lavet af rigtige sten og er altså ikke keramik. Alle søjler er unikke. Tror det eneste sted de fås i DK er hos Deepocean:den_ skrev:Igen super fed sten sætning du har, jeg går selv og overvejer at lave min om til lignende, hvordan har du lavet den?
Mine mp10 kører på ca. 60% asynkront på Lagoon Random mode. Giver super lækkert flow uden at være alt for meget. Det spiller bare!Birkefeldt skrev:@ Tobias: Tak. Jeg er også meget tilfreds med de to mp40. Synes det giver et godt flow når de kører reef crest asynkron. Hvordan har du indstillet dine?
mvh kenneth
Hej. Ja konen pressede mig næsten til at tage til Horsens og snoldre lidt. Så det blev jeg jo nødt til for at holde husfredenGino skrev:Hej Mester
Det ser super godt ud! der er vidst nogen der har været i Horsens;-) Flotte koraller!
Rigtigt fed sten opsætning!
MVH