hmm. ja må igang med noget lignende jig også etterhvert tenker jig Peder,så fint om du kunne givet nogen gode detaljerede billeder evt,ogs¨link eller adresee på hvor du kjøpte det elektriske og mekaniske hejs spillet dit.
Var det i dk?
Jig skal jo nedover i Oktober er planen,så fylder det ikke opp for meget i bilen,og jig får tid,er det jo en mulighed for å hive noget såndt med i bilen min.
Stålstag og Aluminium er vel mer praktiskt å købe herfra,
Bliver jo en del lampemoduler her ser det ud for,så ser ikke for mig en"halv million" wirer hengendes ned fra taket over 1100 literen.
Slig jig haver det her nu,laget jig en enkel alu ramme tilpasset de moduler jig haver her nu,med en ketting i hvert hjørne af denne ramme,som manuelt måtte hejses opp en og en om jig ville heve denne rammen.
Minuset med det er att det var svært å komme til de bakerste to,og det ble også tungt med 5 moduler oppi rammen når en skulle strekke sig over stampen til de bakerste for å heve de opp.
Den nye rammen bliver også dypere,da jig jo får moduler mer spredt over hele overflate arealet,så rammen bliver større,fler moduler oppi,så ser for mig att det ikke bliver letter den nye rammen jig må lave.
Hvor meget løfter denne hejs ordningen din om jig tørr spørge i kg?
Tenker på at de muligens bliver god vekt på en stiv nok ramme til å bære opp til 8 moduler..