Poul jeg have engang to stive sild på bagsædet i min bil, det endte desværre ikke som jeg havde håbet. Så pas på hvad du søger

Hvorfor skulle du dog også være det, med dit eget lækkert akvariumBingocaller skrev:Ikke misundelig.......
Jeg har set mig sygt lun på de radion! Ved bare ikke liiiiiiige hvordan jeg får smidt dem ind i mit låg!Nicki Henriksen skrev:Hvorfor skulle du dog også være det, med dit eget lækkert akvariumBingocaller skrev:Ikke misundelig.......
Nicki Henriksen skrev:Gæt en lampe
Yes så der nyt udstyr, skal nok blive sjovt af lege med
yes, baljen blev dog lidt mindre end først tænkt, men skal nok få en masse ud af denMoente skrev:Godt at se, du holdt fast i planerne mht. udstyr, Nicki!
Det burde da kunne lade sig gøre, jeg skal have min i lågetBingocaller skrev:Jeg har set mig sygt lun på de radion! Ved bare ikke liiiiiiige hvordan jeg får smidt dem ind i mit låg!Nicki Henriksen skrev:Hvorfor skulle du dog også være det, med dit eget lækkert akvariumBingocaller skrev:Ikke misundelig.......
jeg er bare smuk inden iNicki Henriksen skrev:Hvorfor skulle du dog også være det, med dit eget lækkert akvariumBingocaller skrev:Ikke misundelig.......
jamen håber det bliver godt, har snart haft LED i lang tid, og det spiller bare, har ikke haft problemer med mine gamle PS, som har kørt ubeklageligt og stadig gør det.kenneth olsen skrev:Uh.. godt køb... Jeg er allerede SUPER glad for mine, selv om akvariet ikke engang er kommet hjem endnu! Brugsanvisningen er lidt tricky synes jeg.. så man skal lige bruge lidt tid...
Mange tak Ole.ole. skrev:jeg er bare smuk inden iNicki Henriksen skrev:Hvorfor skulle du dog også være det, med dit eget lækkert akvariumBingocaller skrev:Ikke misundelig.......![]()
![]()
![]()
og smagen er som bagen LOL
held og lykke med det nye udstyr
Jeg skal have en lukket lampekasseBingocaller skrev:Så det vil sige du skal have låg på og ikke lampe kasse? På aktuatorer eller hvordan?
Nicki Henriksen skrev:Så der snegle klar,
endnu en gang tak til Jim
Kanon billedeNicki Henriksen skrev:jeg er ikke den eneste der er glad for det nye udstyr
Hehe tak, er også lidt stolt a hamAndersGS skrev:Kanon billede
Har selv en lille dreng på samme alder - det er en fornøjelse! Det er pludseligt blevet meget sjovere at skifte vand på akvariet - nok tager det over dobbelt så lang tid.. Men det er er ren underholdning hele vejenNicki Henriksen skrev:Hehe tak, er også lidt stolt a hamAndersGS skrev:Kanon billede
Også deler vi allerede hobbyer, alt hvad jeg piller ved, piller han ved
God aften og weekend
de ligner ret meget dem jeg havdeNicki Henriksen skrev:Nu har jeg lige prøvet a se lidt nærmere.
De andre kunne godt ligne tectus sp. eller trochus sp.
Eller man kunne vende den og sige...Nicki Henriksen skrev:jeg er ikke den eneste der er glad for det nye udstyr