Ja det er jo altid godt det er i det retning det gårpederrevnørd skrev: Prøvede den 3 gange
1) 0,46
2) 0,25
3) 0,06

Om ikke andet LOL
HAHAHA.

Ja det er jo altid godt det er i det retning det gårpederrevnørd skrev: Prøvede den 3 gange
1) 0,46
2) 0,25
3) 0,06
+1Schwensen skrev:Giv endelig en tilbagemelding på den seneye
pederrevnørd skrev:+1Schwensen skrev:Giv endelig en tilbagemelding på den seneye
Haha nice tilykke med det og jesusKim Bauer skrev:Fruen i huset er blevet 'konverteret' til saltvand.![]()
![]()
![]()
Så nu er deet bare at komme i gang med akvarie konverteringen.
Så fås julegave vist ikke meget bedrehougaard76 skrev:fik lov til at få 3 stk EcoTech Radion XR30w lamper + 1 ny sump![]()
Moente skrev:+1 med den Seneye. Har læst amerikanske anmeldelser af den, og ville herneden have noget hands on erfaring med den
Hype skriver om den i sin tråd her: http://www.nano-reef.com/forums/index.p ... 91&st=2500Saltvandrasser.dk skrev:Moente skrev:+1 med den Seneye. Har læst amerikanske anmeldelser af den, og ville herneden have noget hands on erfaring med den
Det skal jeg nok Tobias, skal lige hjem fra sviger familien i Norge så kikker jeg på den, hvad siger de så til den over i us?
Er det bare pjat med den Hanna...?pederrevnørd skrev:Så fås julegave vist ikke meget bedrehougaard76 skrev:fik lov til at få 3 stk EcoTech Radion XR30w lamper + 1 ny sump![]()
du vil ikke bytte lige over med min Hanna måler og et stykke hjemmelavet håndsæbe, som min datter har lavet ?
Nå nej - min datters gave er jeg glad for, og en venlig sjæl fra SF har sendt mig gode vejledninger til min Hanna
![]()
Men tillykke, bliver fedt for dig - synes du fortjener det
Jeg er til en blanding af produkter - kender ikke en serie som er god til alt.Lehd skrev:Det hører nok til i en anden tråd, men er der andre tests du hellere vil anbefale?
Superfed gave - elsker selv at læse om vores hobby.... Tillykke8220 skrev:Alle 3 bøger fra MR.Saltwatertank.com
Jeg glæder mig vildt meget til at læse dem.