Nu er design jo en smag sag, men jo de er super flotte inden tvivl om det

Men betyder det så meget? vi er mange der har dem bag lampe skjulere.. Men jo de er flotte, og de skal uden tvivl nok også virke. Alle jeg kender med en PS lampe har god
koral vækst, samme har jeg selv inc flotte farver. Men det samme havde jeg under t5 og hqi, og at bedømme noget på
koral vækst, er jo altid lidt en balance gang, efter som der er mange parametere der spiller ind på den del.
Mit eneste problem med radion, er det er blevet kørt op til at være "den ultimative lampe" alt imens især PS har været udsat for meget fed fra før omtalte bruger. Jeg finder det ikke seriøst, at manden den ene dag HYLDER HQI, som det bedste af det bedste, og lige så snart hans gode ven, får led lamper til salg, er det de nye sort.. Kort sagt, jeg savner seriøs objektivitet, og en forståelse for at se tingene mere objektivt. Jeg kan ikke tage det seriøst, at man konstant mener at lige præcis det man selv har, er det bedste af det bedste, og det gælder mange brugere. At råde til at andre køber, hvad man selv har er ikke seriøst hvis man påstår man har sat sig ind i tingene. og det gælder både hvordan man driver et system, og hvor gode tingene er.
Og så har jeg det bare seriøst svært, ved at tage det seriøst at decoocean konstant bliver trukket frem af en 3-4 brugere, der omtaler ham i 90% af alt hvad de skriver, og roser ham som de får penge for det. Jeg syntes det er fuldstændigt overdrevet, og det lugter meget af skjult reklame, der er ihvertifalde nogle der må være blevet brune på næsen!