VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Er min Duncanopsammia "syg"
Re: Er min Duncanopsammia "syg"
Ved nu ikke om Carsten er meget klogere end de andre forhandlere men en ting er sikkert han forstår sgu at sælge varen.
Jeg var nok aldrig hoppet på den med at han laver den bedste KH blanding på markedet. Den skal du sgu længere ud på landet med.
Carsten har så også hele tiden tivlet på brugen af LED lamper og anbefalet HQI. Da så EcoTech Marine kom med deres Ecotech LED var verden lige plusilig anderledes selv om Pacific Sun og et par andre havde lavet velfungeret LED i flere år. Men afligevel vælger Carsten at udtale i en salgsannonce her inde at endlig er der kommet LED der kan erstatte HQI....lol
Steen
Jeg var nok aldrig hoppet på den med at han laver den bedste KH blanding på markedet. Den skal du sgu længere ud på landet med.
Carsten har så også hele tiden tivlet på brugen af LED lamper og anbefalet HQI. Da så EcoTech Marine kom med deres Ecotech LED var verden lige plusilig anderledes selv om Pacific Sun og et par andre havde lavet velfungeret LED i flere år. Men afligevel vælger Carsten at udtale i en salgsannonce her inde at endlig er der kommet LED der kan erstatte HQI....lol
Steen
Carsten har jeg flere gange hørt i foretningen at udtale en optimal KH er omkring 9.
Men lige meget hvad Carsten mener og siger er det mere vigtigt at den er stabil end at den ligger på 7 eller 10. Kører man ZEOvit som Carsten altid har set skævt til og spil af penge så anbefales det at KHen liger ved 7.
Så jeg ville nok anbefale dig at finde flere end bare en guru at lytte til og aller helst selv få nogle erfaringer enden du bare lytter til en forhandler.
Men lige meget hvad Carsten mener og siger er det mere vigtigt at den er stabil end at den ligger på 7 eller 10. Kører man ZEOvit som Carsten altid har set skævt til og spil af penge så anbefales det at KHen liger ved 7.
Så jeg ville nok anbefale dig at finde flere end bare en guru at lytte til og aller helst selv få nogle erfaringer enden du bare lytter til en forhandler.
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4780 Stege
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Stege
Jaja..jeg vil ikke forsvare Carsten mere, da jeg ikke har nogen grund til det, andet end jeg nyder godt af de gode råd han giver mig. Hvis I ikke tror på, det er rigtigt det jeg siger, så kan i jo spørge ham selv, næste gang I ser ham:P - Spidiving, dette sagde han til mig i juni. Jeg spurgte herinde, og fik nemlig et andet tal 8-10. Jeg ringede igen til Carsten, og han sagde, at det var det gamle test-sæt, men med det nye var det 10-12. Hvornår spurgte du ham sidst ?
Jeg kan godt forklare den med LED. Carsten har jo HQI over sin store koral-Ø, og jeg ved at skulle han skifte over til LED, så bliver det meget dyrt, da han ikke har tid til at at sidde og lodde små dioder til så mange lamper som det kræver at skifte over til LED. Derfor ville han til hver en tid vælge at købe færdige LED systemer. Disse så han som alle andre i begyndelsen da de kom frem, og da var de ekstremt dyre og ikke pengene værd i fht. de børnesygdomme de havde.
Der skulle altså gå nogle år mente han, før han med sikkerhed ville hoppe på den bølge. Først skulle det være til at betale, og herefter skulle produktet være kommet over sine børnesygdomme, dernæst skulle det være lige så godt som HQI og her snakker vi igen om færdige LED lamper og ikke gør-det-selv systemer:)
Det mener han så de er nu, og derfor melder han ud nu, som han gør.. han er nok bare forsigtig og har ikke villet sige god for dem før nu, selvom mange andre har ment de var fantastiske i årevis, så ville han nok bare have beviser først:)
Jeg kan godt forklare den med LED. Carsten har jo HQI over sin store koral-Ø, og jeg ved at skulle han skifte over til LED, så bliver det meget dyrt, da han ikke har tid til at at sidde og lodde små dioder til så mange lamper som det kræver at skifte over til LED. Derfor ville han til hver en tid vælge at købe færdige LED systemer. Disse så han som alle andre i begyndelsen da de kom frem, og da var de ekstremt dyre og ikke pengene værd i fht. de børnesygdomme de havde.
Der skulle altså gå nogle år mente han, før han med sikkerhed ville hoppe på den bølge. Først skulle det være til at betale, og herefter skulle produktet være kommet over sine børnesygdomme, dernæst skulle det være lige så godt som HQI og her snakker vi igen om færdige LED lamper og ikke gør-det-selv systemer:)
Det mener han så de er nu, og derfor melder han ud nu, som han gør.. han er nok bare forsigtig og har ikke villet sige god for dem før nu, selvom mange andre har ment de var fantastiske i årevis, så ville han nok bare have beviser først:)
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Og det er fint han giver dig gode råd, det er super. Han ved uden tvivl en del, men han ved ikke alt, og han HAR taget fejl før. Det skader ikke at tænke bare LIDT kritisk, især ikke hvis det er en sælger man står over forChrissy62 skrev:Jaja..jeg vil ikke forsvare Carsten mere, da jeg ikke har nogen grund til det, andet end jeg nyder godt af de gode råd han giver mig.
Hvad skal dette nytte? Manden er sælger?Chrissy62 skrev: Hvis I ikke tror på, det er rigtigt det jeg siger, så kan i jo spørge ham selv, næste gang I ser ham:P -
Så det du siger er at carsten, mener at de nye salifers måler så skæft, at man skal måle op til 12 for at have en brugbar kh? Eller mener manden seriøst at den skal være mellem 10 og 12? Mine sps står ved en kh på 6.5. Alt det han siger er jo ikke den enegyldige sandhed, og der er flere nuancer i denne hobby, typisk hvis man køre sps vil man holde en kh omkring 7 til 8 (zeo anbefaler f.eks. 7). Det vigtigste her er at KH er super stabil..Chrissy62 skrev: Spidiving, dette sagde han til mig i juni. Jeg spurgte herinde, og fik nemlig et andet tal 8-10. Jeg ringede igen til Carsten, og han sagde, at det var det gamle test-sæt, men med det nye var det 10-12. Hvornår spurgte du ham sidst ?
Tåbelig forklaring.. man kan argumentere for prisen, men selv sidste år kunne de betale sig at købe, og en prof hqi lampe er altså også dyr.. Jeg har godt nok meget svært ved at tage denne, "carsten er gud" fiksering seriøs..Chrissy62 skrev:Jeg kan godt forklare den med LED. Carsten har jo HQI over sin store koral-Ø, og jeg ved at skulle han skifte over til LED, så bliver det meget dyrt, da han ikke har tid til at at sidde og lodde små dioder til så mange lamper som det kræver at skifte over til LED. Derfor ville han til hver en tid vælge at købe færdige LED systemer. Disse så han som alle andre i begyndelsen da de kom frem, og da var de ekstremt dyre og ikke pengene værd i fht. de børnesygdomme de havde.
Senest rettet af StarF fre 7. okt 2011 22:54, rettet i alt 1 gang.
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
Godt, jeg spørger Carsten endnu engang og denne gang kan jeg jo spørge ham, hvorfor der er forskel på de to test-sæt, og hvorfor den skal måle så skævt, elelr om det er som i siger, at han mener værdierne skal være højere end det der er gængs;)
Mht. LED, så var det mit gæt på, hvorfor Carsten ikke har valgt LED før nu, og hvad jeg har hørt ham sige omkring det..så det er ikke sikkert at det her er forklaringen på, hvorfor han først er hoppet på den her vogn nu og ikke for et år siden. dertil må han vist selv svare;)
Om hvorvidt Carsten er guru eller hvorvidt han tager fejl, så ja, ingen er ufejlbarlig, men der er mange høvdinge herinde, og skal man vælge nogle fremfor nogle andre, især, hvor der er delte meninger om et produkt eller metoder, så kan det være godt for en nybegynder at spørge en, man med sikkerhed ved har 30 års erfaring. Siger han det samme som nogle af de andre, og gør han det tit, så vil jeg vælge at lytte til disse andre også, men jeg vælger nok så bare dem fra som han aldrig er enig med;)
At han er sælger kan jeg ikke se, har noget at gøre med, at han giver gode råd videre. Han sælger jo ikke nødvendigvis flere test-sæt af den grund, da de kan købes alle vegne, eller andre ting såsom koraller eller fisk, fordi han giver gode råd..han sælger, hvis han er billigere end andre..men når han giver gode råd er han tillige med flink;)
Ja, man skal lære af sine egne erfaringer, men man skal jo lige have nogle først, ik'
Mht. LED, så var det mit gæt på, hvorfor Carsten ikke har valgt LED før nu, og hvad jeg har hørt ham sige omkring det..så det er ikke sikkert at det her er forklaringen på, hvorfor han først er hoppet på den her vogn nu og ikke for et år siden. dertil må han vist selv svare;)
Om hvorvidt Carsten er guru eller hvorvidt han tager fejl, så ja, ingen er ufejlbarlig, men der er mange høvdinge herinde, og skal man vælge nogle fremfor nogle andre, især, hvor der er delte meninger om et produkt eller metoder, så kan det være godt for en nybegynder at spørge en, man med sikkerhed ved har 30 års erfaring. Siger han det samme som nogle af de andre, og gør han det tit, så vil jeg vælge at lytte til disse andre også, men jeg vælger nok så bare dem fra som han aldrig er enig med;)
At han er sælger kan jeg ikke se, har noget at gøre med, at han giver gode råd videre. Han sælger jo ikke nødvendigvis flere test-sæt af den grund, da de kan købes alle vegne, eller andre ting såsom koraller eller fisk, fordi han giver gode råd..han sælger, hvis han er billigere end andre..men når han giver gode råd er han tillige med flink;)
Ja, man skal lære af sine egne erfaringer, men man skal jo lige have nogle først, ik'

Mvh
Spørg du bare Carsten. Men jeg er overbivist om at det test sæt han har solgt dig er noget lort.
Steen
Steen
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Uden at jeg på nogen måder har kendskab til Carsten, så kan du da ikke komme uden om at der er nogle forhandlere som har solgt "ikke-fotosyntetiske", men derimod yderst farverige Goniopora'er, Dendronephthya'er og Diodogorgia'er, bare for nu at tage nogle eksempler. Og så betyder prisen jo ikke så meget 
Og listerne er desværre mange og lange, både inden for koraller og fisk

Og listerne er desværre mange og lange, både inden for koraller og fisk

- pederrevnørd
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 1978
- Geografisk sted: Gilleleje
Kære Steen og Star ,StarF skrev:Og det er fint han giver dig gode råd, det er super. Han ved uden tvivl en del, men han ved ikke alt, og han HAR taget fejl før. Det skader ikke at tænke bare LIDT kritisk, især ikke hvis det er en sælger man står over forChrissy62 skrev:Jaja..jeg vil ikke forsvare Carsten mere, da jeg ikke har nogen grund til det, andet end jeg nyder godt af de gode råd han giver mig.
Hvad skal dette nytte? Manden er sælger?Chrissy62 skrev: Hvis I ikke tror på, det er rigtigt det jeg siger, så kan i jo spørge ham selv, næste gang I ser ham:P -
Så det du siger er at carsten, mener at de nye salifers måler så skæft, at man skal måle op til 12 for at have en brugbar kh? Eller mener manden seriøst at den skal være mellem 10 og 12? Mine sps står ved en kh på 6.5. Alt det han siger er jo ikke den enegyldige sandhed, og der er flere nuancer i denne hobby, typisk hvis man køre sps vil man holde en kh omkring 7 til 8 (zeo anbefaler f.eks. 7). Det vigtigste her er at KH er super stabil..Chrissy62 skrev: Spidiving, dette sagde han til mig i juni. Jeg spurgte herinde, og fik nemlig et andet tal 8-10. Jeg ringede igen til Carsten, og han sagde, at det var det gamle test-sæt, men med det nye var det 10-12. Hvornår spurgte du ham sidst ?
Tåbelig forklaring.. man kan argumentere for prisen, men selv sidste år kunne de betale sig at købe, og en prof hqi lampe er altså også dyr.. Jeg har godt nok meget svært ved at tage denne, "carsten er gud" fiksering seriøs..Chrissy62 skrev:Jeg kan godt forklare den med LED. Carsten har jo HQI over sin store koral-Ø, og jeg ved at skulle han skifte over til LED, så bliver det meget dyrt, da han ikke har tid til at at sidde og lodde små dioder til så mange lamper som det kræver at skifte over til LED. Derfor ville han til hver en tid vælge at købe færdige LED systemer. Disse så han som alle andre i begyndelsen da de kom frem, og da var de ekstremt dyre og ikke pengene værd i fht. de børnesygdomme de havde.
Carsten er IKKE Gud!
Guru ej heller - men rådgiver, ja det er det rigtige ord.
Man kan åbenbart ikke tage en mand/kvindes ord for gode varer såfremt man er sælger, dette iflg jeres udsagn flere steder i denne tråd.
Er jeres udsagn valide ? Er jeres udsagn påvirket af at i er i Mobys fold ? Hvis i arbejder og hjælper med sendinger for ham - så er i vel også hans sælgere her på forummet, og kan isåfald iflg jeres egne udsagn ikke tages seriøst.
Jeg er selv inhabil i denne diskussion - ikke fordi jeg har noget med Decocean at gøre udover at være kunde - men Carsten er min bedste ven, hvorfor jeg forsvarer ham.
Jeg har på dette forum i mit første indlæg "Gilleleje Rev" ikke lagt skjul på dette forhold, netop for at undgå mistforståelser.
Jeg prøver at være fair, og vi er alle lidt farvede. Det skal der vel være plads til. Nogle herinde er fan af dansk saltvand, akvarius, Flemming, Moby eller andre - tror vi alle vil at "vores" yndlingssted skal have det bedst muligt.
Jeg finder det en anelse under bæltestedet når man retter andre til og kun kan tale produkter som sælges fra ens foretrukne forhandler.
Carsten bliver gjort til grin af jer pga at han sælger LED fra Ecotech ! Enig manden er eller har været HQI fan, og sjovt nok er Ecotechs lampe den første af sin slags med spektrum som en HQI. Så måske er det ikke tilfældigt at han vælger at forhandle disse, og når han allerede er grossist var det en let beslutning.
Tiden vil vise om lampen er lige så lækker som nogle håber på - og den kan jo heldigvis købes mindst 3 steder i DK.
Omkring Salifert KH test er det et godt produkt til prisen - jeg bruger det selv, og har gjort det i mange år.
I skal have lov til at støtte Moby, men gør det reelt og åbent. Ikke ved at være efter Carsten.
Laver Carsten fejl, ja da - han er blot et menneske der har startet en forretning baseret på kærlighed til hobbyen.
Undskyld til trådstarter - synes bare der kom lige mange negative bemærkninger, som jeg fra min stol ikke fandt berettiget.
Moby er initiativrig, han har startet en forretning - respekt for det. Dette indlæg er ikke imod ham.
Og Steen synes du er en dygtig akvarist og flink fyr:-)
Mvh
Peder
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Jeg arbejder ikke for moby mig bekendt?pederrevnørd skrev: Man kan åbenbart ikke tage en mand/kvindes ord for gode varer såfremt man er sælger, dette iflg jeres udsagn flere steder i denne tråd.
Er jeres udsagn valide ? Er jeres udsagn påvirket af at i er i Mobys fold ? Hvis i arbejder og hjælper med sendinger for ham - så er i vel også hans sælgere her på forummet, og kan isåfald iflg jeres egne udsagn ikke tages seriøst.
jeg ser intet problem med man er glad for en butik eller de råd han giver, jeg syntes bare der har været en tendens til at nærmest gøre hans ord til den endegyldige sandhed. Manden er uden tvivl dygtig, men alle laver fejl, selv migpederrevnørd skrev:
Jeg har på dette forum i mit første indlæg "Gilleleje Rev" ikke lagt skjul på dette forhold, netop for at undgå mistforståelser.

Det er mig en gåde, kan være fan af en butik. Jeg tror du skal spørge nogle af de butikker jeg bruger, jeg tror udemærket de er klar over, jeg er MEGET svær at gøre tilfreds. Faktum er bare, sakl jeg have sps der er værd at kigge på, skla jeg ud og køre langt (og tit forgæves) eller få fra moby. Moby levere en super service, men det gør da ikke jeg vil kalde mig "FAN".pederrevnørd skrev: Jeg prøver at være fair, og vi er alle lidt farvede. Det skal der vel være plads til. Nogle herinde er fan af dansk saltvand, akvarius, Flemming, Moby eller andre - tror vi alle vil at "vores" yndlingssted skal have det bedst muligt.
Enigpederrevnørd skrev: Jeg finder det en anelse under bæltestedet når man retter andre til og kun kan tale produkter som sælges fra ens foretrukne forhandler.
Til grin lige frem? Jeg undre mig blot over det åbenbart først er nu, det virker og kan betale sig. Mig bekendt har han en DEL hqi lys over sine systemer, er det 400w? geisemann lamper? de lamper koster rundt regnet ca 4000kr stk, selv sidste år eller året før, kunne man få led lamper der kunne erstatte dem. men self prisen er bedre nu end den var for 2år siden, men allerede der kunne han have sparet strøm, pære og alverdens andre ting. Det er mig en GÅDE at det med et bredt spectre som hqi, er noget i bruger så meget tid på. Det betyder INTET, keine. Jeg ved godt man for et par år eller 4 siden, var meget bekymret om korallerne havde brug for hele specret eller ej, men alle resultater viser jo det intet betyder. Der ud over er der jo mange der bruger t5 lamper, der igen typisk bare køre hvide og blå rør, måske et enkelt lilla.. (de røde blev jo fjernet pga de gav folk alger ati pro color f.eks)pederrevnørd skrev: Carsten bliver gjort til grin af jer pga at han sælger LED fra Ecotech ! Enig manden er eller har været HQI fan, og sjovt nok er Ecotechs lampe den første af sin slags med spektrum som en HQI. Så måske er det ikke tilfældigt at han vælger at forhandle disse, og når han allerede er grossist var det en let beslutning.
Men ja teknologi udvikler sig, og det bliver nogle fine lamper, jeg ved alle de andre firmaér der laver led også er igang med multicolor leds, og udviklingen inden for rgb leds går hurtig pt...
lampen skal nok være lækker. uden tvivl..pederrevnørd skrev: Tiden vil vise om lampen er lige så lækker som nogle håber på - og den kan jo heldigvis købes mindst 3 steder i DK.

Jeg syntes det er møg ustabilt, det har virkelig voldt mig problemer, med jeg kunne måle forskelligt fra gang til gang, 2 nye æsker målte ikke ens, osv.. Elos er langt mere simpelt at bruge og måler altid ens. dog fortrækker jeg saliffers no3 testpederrevnørd skrev: Omkring Salifert KH test er det et godt produkt til prisen - jeg bruger det selv, og har gjort det i mange år.

jamen tak ?pederrevnørd skrev: I skal have lov til at støtte Moby, men gør det reelt og åbent. Ikke ved at være efter Carsten.
men mig bekendt er folk da ikke efter ham? de fleste advokere bare at han også laver fejl ind imellem. Jeg syntes seriøst ikke jeg er specielt efter ham, jeg så bare gerne folk stoppede dette pis med de var fans af alt og alle. Hvilke også betød man stopped emed at gøre visse personer til "guder" i denne verden. og tog de kritiske briller på ind imellem. Any way sidste indlæg fra mig.. forsat god aften.pederrevnørd skrev: Laver Carsten fejl, ja da - han er blot et menneske der har startet en forretning baseret på kærlighed til hobbyen.
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
Nå, så fik jeg spurgt Carsten om det her med, hvorfor KH skal være på 10-12 og ikke 8-10;)
Carsten siger:
"Mange af værdierne, skal ligge højere i akvariet, end i havet. Dette skyldes at vi har brug for en ekstra ”buffer”, da vi jo ikke hele tiden får en ny bølge med alle de rigtige ingredienser i. Da Salifert ændrede sin KH-test, kunne jeg se på mine koraller at noget var galt. Jeg fandt så ud af at når man ændrede det ønskede målområde, fra 8-10 til 10-12, så blev korallerne gode igen. Dyrene kan bedre tåle en for høj KH, end en for lav. De dør ved en lav, men de dør ikke ved en høj. Jeg har intet ”videnskabeligt belæg” for dette, det er udelukkende baseret på min erfaring."
I øvrigt, hvis man har været forbi Carstens koral-ø, så kan ved selvsyn konstatere at hans koraller har det super godt, og samtidig kan jeg sige at mine koraller vokser meget og ser rigtig flotte ud, og jeg kører jo altså så med de her KH-værdier, hvilket kunne tyde på, at manden har en pointe:)
Det er iøvrigt rigtigt at man ikke kun skal lytte til en enkelt og det gør jeg heller ikke, og når jeg siger Carsten er min Guru nr. 1, så betyder det bare at han er den første i rækken af guruer, som jeg lytter til.
Der er rigtig mange gode saltvandsnørder herinde, som smider guldkorn ud, og jeg kan sagtens se, hvem der er værd at lytte til, og det benytter jeg mig meget af, men hvis man gerne vil være lidt med i debatterne ind imellem og komme med lidt gode råd, så er det jo ikke meget erfaring jeg selv kan prale af endnu, og er der så nogle der er uenige, ja, så bliver der jo spurgt, hvor har du det fra, og her kommer det så frem, at jeg har lyttet til andre, og tit og ofte Carsten, hvilket jo ikke er unaturligt, da han har lavet hele vores setup og gjort os en masse tjenester, samt jeg faktisk syntes manden er knaldhamrende dygtig og ved, hvad han snakker om, selvom han selvfølgelig kan tage fejl også.
Carsten siger:
"Mange af værdierne, skal ligge højere i akvariet, end i havet. Dette skyldes at vi har brug for en ekstra ”buffer”, da vi jo ikke hele tiden får en ny bølge med alle de rigtige ingredienser i. Da Salifert ændrede sin KH-test, kunne jeg se på mine koraller at noget var galt. Jeg fandt så ud af at når man ændrede det ønskede målområde, fra 8-10 til 10-12, så blev korallerne gode igen. Dyrene kan bedre tåle en for høj KH, end en for lav. De dør ved en lav, men de dør ikke ved en høj. Jeg har intet ”videnskabeligt belæg” for dette, det er udelukkende baseret på min erfaring."
I øvrigt, hvis man har været forbi Carstens koral-ø, så kan ved selvsyn konstatere at hans koraller har det super godt, og samtidig kan jeg sige at mine koraller vokser meget og ser rigtig flotte ud, og jeg kører jo altså så med de her KH-værdier, hvilket kunne tyde på, at manden har en pointe:)
Det er iøvrigt rigtigt at man ikke kun skal lytte til en enkelt og det gør jeg heller ikke, og når jeg siger Carsten er min Guru nr. 1, så betyder det bare at han er den første i rækken af guruer, som jeg lytter til.

Der er rigtig mange gode saltvandsnørder herinde, som smider guldkorn ud, og jeg kan sagtens se, hvem der er værd at lytte til, og det benytter jeg mig meget af, men hvis man gerne vil være lidt med i debatterne ind imellem og komme med lidt gode råd, så er det jo ikke meget erfaring jeg selv kan prale af endnu, og er der så nogle der er uenige, ja, så bliver der jo spurgt, hvor har du det fra, og her kommer det så frem, at jeg har lyttet til andre, og tit og ofte Carsten, hvilket jo ikke er unaturligt, da han har lavet hele vores setup og gjort os en masse tjenester, samt jeg faktisk syntes manden er knaldhamrende dygtig og ved, hvad han snakker om, selvom han selvfølgelig kan tage fejl også.

Mvh