andersboerglum skrev:Update

andersboerglum skrev:Update
Ikke direkte kørende.jacobfisk skrev:Ser godt ud, men der er da allerede fyldt op.
jeg havde nok valgt at lave endnu en søjle inde i bund-hjørnet så der var lidt flere steder hvor koraller kan monteres.
det gik da ellers hurtigt med at få det tilbage, ville du ikke have det kørende i det nye akvarie ?
Tak tak.niko9260 skrev:Hold nu .... Det er flot det ud har fået lavet håber snart jeg kan komme forbi dig igen og få nogle flere koraler med hjem til mit akvarie super fed sten opsætning du har fået lavet er det ikk godt nok søjler du har brugt til formålet![]()
![]()
![]()
![]()
fedt fedt fedt fedt akvarie virkelig
Du er så velkommenGizze skrev:Skal altså lige op og se det hele i aktion snart
Ja der er lang imellem folk som Henning, hvor der ikke er overladt noget til tilfældighederneAndersGS skrev:Nu fik jeg endelig det det live - fantastisk akvarium! Lige ved siden af TV'et - jeg ville ikke få meget ud af fredagsfilmen
Ugentligt:Dodomand skrev:Hej Henning.
Det ser ud til at du dosere en helt masse. Kan du ikke skrive en liste over de produkter du bruger?
Enig, men den lilla Monti skal da til hovedstaden Henningtoni skrev:Flere billeder Henning![]()
Elsker at kigge på noget smukt nettop som din balje!![]()
Og det ser fandme godt ud med den ny stensætning du har lavet dig!
Hvorfor??? På billedet ser det for mig ud til den kun lige rummer skummeren. Ku' vi evt. få et FTS af sumpen Henning?AndersGS skrev:Nej, den sump vil give de fleste saltvandsakvarister en lille klump i halsen..
Jep, den megasmukke koral, skal jeg nok få plads tilbima skrev:@Toni..mange tak![]()
jeg skal lige have mit bundlag til at pakke igen.
Sugede en masse af sandet op,som der har været lidt skriverier om herinde.
@Peder..ja den har jo lige den perfekte størrelse,til din smukke balje.
Hvis jeg på et tidspunkt,kommer til at forvilde mig over på øen.
Kontakter jeg dig lige
Ha ha ha...pederrevnørd skrev:Jep, den megasmukke koral, skal jeg nok få plads tilbima skrev:@Toni..mange tak![]()
jeg skal lige have mit bundlag til at pakke igen.
Sugede en masse af sandet op,som der har været lidt skriverier om herinde.
@Peder..ja den har jo lige den perfekte størrelse,til din smukke balje.
Hvis jeg på et tidspunkt,kommer til at forvilde mig over på øen.
Kontakter jeg dig lige![]()
Kommer du bydes der gerne på lidt øl og thai...(mad altså)
Kh
Peder
Tak for infobima skrev:Ugentligt:Dodomand skrev:Hej Henning.
Det ser ud til at du dosere en helt masse. Kan du ikke skrive en liste over de produkter du bruger?
120 liter vandskifte Tropicmarin Bioactif salt
Tropicmarin Strontium
Salifert aminosyrer
Dagligt:
Tropicmarin BioCalcium
Kh Buffer
Sporestoffer Tropicmarin A+K Elements
Tropicmarin Jod
Spongepower fra Kz (har gjort det i 5måneder) ved ikke virkningen på dette
Kalium fra Kz (har gjort det i 5måneder) dette har hjulpet på de blå farver syntes jeg.
Er inden for den sidste uge skiftet over til Carstens Balling.