Erfaringer med DecOcean tilsætninger

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Erfaringer med DecOcean tilsætninger

Indlæg af pederrevnørd »

Sjovt Hansen,

Manden du taler om laver måske eet indlæg om året - han er som menneske tilbageholdende. Flere personer herinde har tusind indlæg. Mængden af indlæg har intet med ens dygtighed på saltvandsområdet at gøre.

Han, du og jeg og alle andre har fejl. Det er menneskeligt.

Jeg respekterer som starf skriver at der er flere veje til succes.
Tråden her handler om erfaring med decoceans tilsætninger - lad os da være glad for at vi i lille danmark har en der tør lave sit eget produkt, og som i øvrigt virker for flere.

Og lad være med at skrive at jeg har brun næse, eller gør ham til Gud.!!!!!

Jeg er ikke enig med Carsten ialt - sådan er livet.

Mvh
Peder
Som mange andre har jeg prøvet det meste i denne hobby - og min balje har aldrig været så stabil før. Jeg siger ikke det er det eneste rigtige, men det er det for mig, indtil der kommer et bedre produkt.

Samtidig har jeg vel for en del penge i akvariet, jeg ønsker at give mine koraller bedst mulige forhold.
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

Hej Peder..

Læg mærke til at jeg skrev "Min opfattelse" - Jeg siger hverken at hans væsker er noget lort, eller at hans viden er begrænset. Jeg fandt det bare ufatteligt komisk at skulle overhøre manden sige at hans egne tilsætninger var 100 gange bedre end alt andet markedet tilbyder. Det synes jeg er et dårligt salgstrick når det tilsyneladende ikke er tilfældet.

Selvfølgelig er det fedt at manden blander sit eget produkt og sælger, og flere burde også gøre det. Jeg synes bare ikke at man skal stå over for spørgende kunder og gøre sit produkt til en gylden væske som sendt fra gud når ikke den er det.

Jeg har set kæmpe succes på DecOcean's væsker, alm Balling til 400,- for et komplet sæt og Kalkreaktor, og jeg ser ikke noget af det som værende bedre end andet og det synes jeg klart er en "erfaring" jeg har lige så stor ret til at ytre til spørgende personer, som dem der mener at deres er det bedste. Det er efter min personlige mening helt og aldeles hvad man er til af metoderne, og resultaterne beviser jo min teori - Man skal vælge dét man synes om, og evt afprøve de forskellige.

Og så kan jeg se at du åbenbart føler dig trådt på mht den brune næse og at føle Carsten som en gud - Det er nu ikke lige just dig jeg har møntet nogle af de på nogensinde. Jeg har intet i mod dig, da du ikke kopiere Carsten's ord i hver eneste sætning du hjælper andre med - Du lægger din egen viden og erfaring til begrundelse, og det er en ting jeg respektere.. Jeg har det bare ikke godt med folk der ikke selv undersøger emnet og søger svar fra flere kilder, men kun vælger at holde sig til én - Når man så alligevel opretter en tråd og spørger andre til råds, til trods for at ens signatur antyder at alle andre mennesker er amatøre ;)
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

Hej Hansen,

Tak for dit svar.
Du har som alle andre ret til din mening. Ligesom mig.
Ønsker ikke at fortsætte dialogen - men at lade tråden blive til det den drejer sig om.

Således at dialog omkring decoceans produkt kan fortsætte - det deler jo åbenbart vandende - ligesom så mange andre ting.

Vi har i det mindste hobbyen og forummet tilfælles.

Mvh
Peder
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

jeg vil da gerne sige det også er super fedt af man ikke selv skal stå og blande noget jeg enlig ikke gider/har tid tid.

min doseringsmaskine klare det, det bare af skrue op/ned så værdierne passer også kører det :)

ville aldrig få blandet det balling selv, se bare bhjensen indlæs :T (intet ondt :wink: )

kalkreaktor ville jeg heller ikk have stående, den der flaske osv nej tak :)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"