Jeg har shoppet et fra Garnelenhaus til 1000,- inkl levering til døren.. Lader til at være ganske flotte akvarier. Det blev til 45x45x45cm
Ligeledes er der bestilt Maxspect 110W, Vortech MP10 og Hydor Slim-Skim hos Seastars! Så må tingene bare godt tage at komme, så jeg kan få min musling hjem igen
spdiving skrev:Det lyder sgu lækkert Hansen så er du jo snart kørene igen igen.
Men hvorfor et akvarie fra Garnelenhaus og ikke DecOcean ??
Steen
Sendes mandag, fremme onsdag.. Prisen på akvariet inkl fragt til døren er samme som afhentning i Rødovre.. Det er købers marked, og kan jeg spare 15,- så gør jeg det også
Han$en skrev:Sendes mandag, fremme onsdag.. Prisen på akvariet inkl fragt til døren er samme som afhentning i Rødovre.. Det er købers marked, og kan jeg spare 15,- så gør jeg det også
Du er da ude med den store pengepung nu, Hansen!
Men har samme problem med bord selv, de mål man lige ønsker sig er så skide besværligt at finde et bord i - dyrt på specialmål og for doven til at lave selv
Moente skrev:Du er da ude med den store pengepung nu, Hansen!
Men har samme problem med bord selv, de mål man lige ønsker sig er så skide besværligt at finde et bord i - dyrt på specialmål og for doven til at lave selv
Når man skal have legetøj, må man desværre betale
Jeg ender med at sætte lortet på en rumdeler fra Ikea.. Kunne bare godt have tænkt mig et skab under, til Osmose osv..
Moente skrev:Du er da ude med den store pengepung nu, Hansen!
Når man skal have legetøj, må man desværre betale
Jeg ender med at sætte lortet på en rumdeler fra Ikea.. Kunne bare godt have tænkt mig et skab under, til Osmose osv..
Jeg bliver sikkert også nødt til at gøre det samme. Og jeg er for utålmodig til at vente på at spare sammen til kabinet også. Men ender det sikkert med. Men hey, så kan jeg også få sump
Nah, jeg bestiller sgu 8 meter Porsa, 8 samlinger, 4 stilleskruer, og går igang med DIY.. Løber op i ca 650,- inkl forsendelse fra Porsa selv, så det er da til at betale..
Købte selv en skænk til mit mit og ville alle dage hellere have den end porsa bord synes klart man får den fede effekt ved at have et møbel der passer ind i resten af boligindretningen
DDT2 skrev:Købte selv en skænk til mit mit og ville alle dage hellere have den end porsa bord synes klart man får den fede effekt ved at have et møbel der passer ind i resten af boligindretningen
DDT2 skrev:Købte selv en skænk til mit mit og ville alle dage hellere have den end porsa bord synes klart man får den fede effekt ved at have et møbel der passer ind i resten af boligindretningen
Hvid porsa, og hvide plader, dét er dejligt!
Husk lige at smide nogle billeder op af projektet
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...