Undskylder...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Undskylder...

Indlæg af Han$en »

StarF skrev:syntes mere det lugter af en hvor jorden begyndte at brænde lige lovligt meget, og så skynder man sig at gøre noget ved det. utroligt der ikke skal mere til for at folk lige frem står i kø for at rose. Fejl kan ske, men når der har været så mange sager så lugter det sku af mere eller mindre bevidst at have ville snyde. Lige meget om han betaler alt tilbage til alle, vil jeg altid have mine forbehold for at handle med ham, og jeg er helt sikker ikke den eneste.

:Peace:
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Kewin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
14
Postnummer: 1800-1999 Frederiksberg C
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Lausanne, Schweiz

Indlæg af Kewin »

Han$en skrev:
StarF skrev:syntes mere det lugter af en hvor jorden begyndte at brænde lige lovligt meget, og så skynder man sig at gøre noget ved det. utroligt der ikke skal mere til for at folk lige frem står i kø for at rose. Fejl kan ske, men når der har været så mange sager så lugter det sku af mere eller mindre bevidst at have ville snyde. Lige meget om han betaler alt tilbage til alle, vil jeg altid have mine forbehold for at handle med ham, og jeg er helt sikker ikke den eneste.

:Peace:
:W
/Kewin - 160L
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af Kasper j. »

Han skylder også mig et micro ssd kort, ham cwdirect AKA Reefcoral :scream: :scream: :scream: :clap:

Jeg glæder mig til at høre fra ham :biggrin: Han har jo skrevet, at han vil overholde sine aftaler :P så nu må vi se hvad er sker :be:

:grouphug:
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Indlæg af wondersurfer »

du skal selv skrive til ham det har han skrevet
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 9000 Aalborg

Indlæg af Kasper j. »

wondersurfer skrev:du skal selv skrive til ham det har han skrevet

Hvem, reefcoral eller cwdirect :smartass:
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af wondersurfer »

hehe prøv dem begge tror de begge er lidt skizo
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

Kasper j. skrev:
wondersurfer skrev:du skal selv skrive til ham det har han skrevet

Hvem, reefcoral eller cwdirect :smartass:
Hougaard skrev:
pederrevnørd skrev:Jeg bliver nødt til at spørge om du stadig vil beholde flere Identiteter på dette fora ?
Casper har KUN denne (CWDirect) identitet, resten er udelukket fra forummet - Og Casper vil kun anvende denne fremover :beer:
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19
Postnummer: 3230 Græsted

Indlæg af cwdirect »

Tak Brian...

Til jer andre der er så skide hellige, skriv en PB til mig istedet for at svine mig til her i denne tråd. Tråden var for at komme i kontakt med dem jeg skylder. Så drop det eller tag den med mig face to face eller på en PB...
Johnny83
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: amager

Indlæg af Johnny83 »

Der røg du vidst tilbage på samme spor.....

Du burde ikke være overrasket over at folk stadig vil snakke mindre godt om dig, når du nu har lavet det du har.
StorbyNinjaer Rules
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19

Indlæg af cwdirect »

Skrev kun tråden for at undskylde og for at få betalt det jeg skylder. Ikke for at blive svinet til yderligere.
jesper kristensen
Reactions:

Indlæg af jesper kristensen »

Slettet.
Senest rettet af jesper kristensen ons 30. mar 2011 20:07, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

jesper kristensen skrev:
StarF skrev:syntes mere det lugter af en hvor jorden begyndte at brænde lige lovligt meget, og så skynder man sig at gøre noget ved det.utroligt der ikke skal mere til for at folk lige frem står i kø for at rose. Fejl kan ske, men når der har været så mange sager så lugter det sku af mere eller mindre bevidst at have ville snyde. Lige meget om han betaler alt tilbage til alle, vil jeg altid have mine forbehold for at handle med ham, og jeg er helt sikker ikke den eneste.
Det er nu ikke kun ham der røvrender folk herinde. Det glas jeg købte af dig skulle ikke have nogen flig slået af udover det store du snakkede om. Tjekkede det ikke hos dig hvilket jeg burde. Da vi kom hjem fandt vi 12 skader på det rundt omkring. Vi fejede traileren og der var ingen rester af glasstykker. Husk og vær ærlig når du sælger noget. Står med noget glas jeg bare kan smide på forbrændingen nu. Du så selv hvor godt det var pakket ind inden vi kørte fra dig af.
jeg må indrømme jeg har meget svært ved at tage dine angreb om jeg røvrender dig seriøst, efter som du:

1: selv havde mulighed for at tjekke alt glasset
2: jeg har intet hørt fra dig siden handlen
3: du vælger at skrive det her inde, uden at gøre mig opmærksom på det eller andet. (så er du da ikke videre interesseret i at finde ud af en løsning evt.)
4: alt glasset var pakket ud og stod op af vægen
5: der er INGEN ridser i det glas, og jeg sagde der var slået det stykke af der var slået af, og sagde jeg det sku skæres til i kanterne.
6: da en af siderne bliver lastet bliver det slået ind i et håndtag i traileren og der går en flig af.
7: hvorfor sku jeg røvrende dig? når jeg havde anden køber der var klar til at betale en anden pris end dig?
jesper kristensen
Reactions:

StarF skrev:
jesper kristensen skrev:
StarF skrev:syntes mere det lugter af en hvor jorden begyndte at brænde lige lovligt meget, og så skynder man sig at gøre noget ved det.utroligt der ikke skal mere til for at folk lige frem står i kø for at rose. Fejl kan ske, men når der har været så mange sager så lugter det sku af mere eller mindre bevidst at have ville snyde. Lige meget om han betaler alt tilbage til alle, vil jeg altid have mine forbehold for at handle med ham, og jeg er helt sikker ikke den eneste.
Det er nu ikke kun ham der røvrender folk herinde. Det glas jeg købte af dig skulle ikke have nogen flig slået af udover det store du snakkede om. Tjekkede det ikke hos dig hvilket jeg burde. Da vi kom hjem fandt vi 12 skader på det rundt omkring. Vi fejede traileren og der var ingen rester af glasstykker. Husk og vær ærlig når du sælger noget. Står med noget glas jeg bare kan smide på forbrændingen nu. Du så selv hvor godt det var pakket ind inden vi kørte fra dig af.
jeg må indrømme jeg har meget svært ved at tage dine angreb om jeg røvrender dig seriøst, efter som du:

3: du vælger at skrive det her inde, uden at gøre mig opmærksom på det eller andet. (så er du da ikke videre interesseret i at finde ud af en løsning evt.)
5: der er INGEN ridser i det glas, og jeg sagde der var slået det stykke af der var slået af, og sagde jeg det sku skæres til i kanterne.
6: da en af siderne bliver lastet bliver det slået ind i et håndtag i traileren og der går en flig af.
7: hvorfor sku jeg røvrende dig? når jeg havde anden køber der var klar til at betale en anden pris end dig?
Indlægget er slettet og ja vi burde tage den over tlf. jeg var godt klar over du bare ville sige det var under transporten det var sket hvis jeg klagede over det. Tjekkede det ikke da jeg er så dum og naiv at jeg stoler for meget på folk.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af StarF »

jesper kristensen skrev:
StarF skrev:
jesper kristensen skrev:

Indlægget er slettet og ja vi burde tage den over tlf. jeg var godt klar over du bare ville sige det var under transporten det var sket hvis jeg klagede over det. Tjekkede det ikke da jeg er så dum og naiv at jeg stoler for meget på folk.
det gør mig trist at du seriøst tænker så lidt om mig, havde du ringet da du opdage det, så havde vi taget den over tlf! og du skal sku ikke slette indlæg, jeg har intet at skjule, og havde ingen intentioner om at snyde dig. men når jeg direkte bliver beskyldt for at snyde, uden du har forsøgt at tage fat i mig, og finde ud af hvad jeg siger, så bliver jeg altså sur!
jesper kristensen
Reactions:

Meget normalt at blive det. Du nævnte nu intet om de kanter der skulle slibes til som du lige har skrevet. Burde have tjekket ja, men når jeg får at vide det spiller max så gør jeg det ikke.
jesper kristensen
Reactions:

Og du tror ikke jeg er skuffet over det glas eller hvad? Vi stopper bare her og glemmer det. Vi kan jo fortsætte i en uendelighed hvilket jeg ikke gider.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af StarF »

jesper kristensen skrev:Meget normalt at blive det. Du nævnte nu intet om de kanter der skulle slibes til som du lige har skrevet. Burde have tjekket ja, men når jeg får at vide det spiller max så gør jeg det ikke.
jeg er helt sikkert på jeg har nævnt at kanten skulle skæres til hele vejen rundt over tlf, men for at være ærlig skal jeg ikke kunne sige om jeg har glemt at sige det eller ej, eller om det har været skrevet. der er så mange der har ringet og skrevet om det. Beklager, men istedet for at straks beskylde mig for at med overlæg at snyde dig, så burde du have haft taget kontakt til mig! det er ikke fedt at blive beskyldt for at snyde, når du INTET har gjort for at gøre mig opmærksom på du var utilfreds med noget!

glasset er langt fra ubruligt, selv om du skære kanterne af, er der jo stadig flot glas til et fint akvarie, det er jo ikke fordi du har betalt en bondegård for det.
Brugeravatar
FrederikNørgaard
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Geografisk sted: 7000 Fredericia

Indlæg af FrederikNørgaard »

Mennesker, helt ærlig. Stop nu med det mudderkastning, det hører kun til i børnehaven.

Jeg forstår udmærket godt hvorfor StarF bliver sur, ville jeg nok også have blevet, (og bemærk jeg kender ikke til omstændighederne).

Der til hører det ingen steder hjemme, at voksne mennesker i deres bedste alder sidder og opfører sig som små børn på et åbent forum. Dette er godt nok sket meget på det sidste, og det er fandme en skam!

Så tag den ansigt til ansigt, eller over PM, IKKE her hvor det bare bliver til mudderkastning.
Mvh Frederik B Nørgaard
jesper kristensen
Reactions:

Jeg undskylder starF. :beer:
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af Han$en »

Jeg mindes fra Mads' salgsannonce omkring glasset at der stod højt og tydeligt skrevet, at kanterne skulle skæres!
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

StarF skrev:
jesper kristensen skrev:Meget normalt at blive det. Du nævnte nu intet om de kanter der skulle slibes til som du lige har skrevet. Burde have tjekket ja, men når jeg får at vide det spiller max så gør jeg det ikke.
jeg er helt sikkert på jeg har nævnt at kanten skulle skæres til hele vejen rundt over tlf, men for at være ærlig skal jeg ikke kunne sige om jeg har glemt at sige det eller ej, eller om det har været skrevet. der er så mange der har ringet og skrevet om det. Beklager, men istedet for at straks beskylde mig for at med overlæg at snyde dig, så burde du have haft taget kontakt til mig! det er ikke fedt at blive beskyldt for at snyde, når du INTET har gjort for at gøre mig opmærksom på du var utilfreds med noget!

glasset er langt fra ubruligt, selv om du skære kanterne af, er der jo stadig flot glas til et fint akvarie, det er jo ikke fordi du har betalt en bondegård for det.
Tilfældigvis kan jeg huske det med at skære glasset til fra din annonce! :)

Så det er i hvert fald kommet ud i offentligheden på et tidspunkt :)
jesper kristensen
Reactions:

Det har jeg overset. Derfor jeg undskylder.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

Jeg vil bare lige orientere om at CW har overholdt sin aftale og betalt det aftalte afdrag til tiden :GO
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
jbnhf23
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
15
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af jbnhf23 »

jeg vil da også godt sige at jeg har modtaget mit tilgodehavende.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20

Indlæg af wondersurfer »

dejligt at hører i har fået som aftalt ;-)
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 5800 Nyborg

Indlæg af Castillo »

Første betaling d. 1/4 faldt igen problemer... Nu har jeg selv været nød til at skriv til Casper igen da betaling ikke faldt igår som aftalt !.. Dybt suffende... Og bliver igen bare spist af med at jeg skal slappe af og at betaling kommer "denne uge"
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19

Indlæg af cwdirect »

Nu slapper du sku af. Jeg har sagt pengene bliver betalt i denne uge. Havde du ikke været så spydig, ville jeg ha sagt til dig de er overført idag. Men du er så hurtig til at melde dårlig omtale ud...
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16

Indlæg af Castillo »

Jeg har været MEGET tålmodig med dig... Jeg er blevet fyldt med løgn og latin i 5 måneder... Så det mindste du kunne gøre være at skrive at pegene var et par dage forsinket...
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
19

Indlæg af cwdirect »

Ja, men det var d. 1 i søndags og jeg fik først min skide kontanthjælp i går. Da jeg først var hjemme meget sent blev pengene betalt til formiddag.

Men du var allerede ude med riven - men 2-3 dage senere end den første kan da ikke andet end være ok... Du får jo dine penge!!!

Se din konto imorgen så er pengene der og så vil jeg godt se en undskyldning fra din side. Mener selv jeg overholder mine afdrag som de skal selvom de blev betalt d. 3. maj...

Ønsker du en kvittering, så sig til :devilish:
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16

Indlæg af Castillo »

Det er princippet i at du ikke overholder en aftale som du selv har fremlagt, og jeg accepteret da et var ENESTE udvej. Det er trods alt et større beløb du skylder væk.. Og som jeg skrev før, har jeg længe kæmpet med få mine penge.. og allerede anden gang du skulle betale står pengene ikke på min konto den aftalte dag, så bliver jeg nød til at reagere, hvem ville ikke gøre det?? Rent juridisk har du jo svinlet flere(inkl. mig) her inde, så jeg har ikke den store tiltro til dig...
Så opfordre bare andre fra denen tråd til at være opmærksom omkring hans betalinger..
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"