jesper kristensen skrev:StarF skrev:syntes mere det lugter af en hvor jorden begyndte at brænde lige lovligt meget, og så skynder man sig at gøre noget ved det.utroligt der ikke skal mere til for at folk lige frem står i kø for at rose. Fejl kan ske, men når der har været så mange sager så lugter det sku af mere eller mindre bevidst at have ville snyde. Lige meget om han betaler alt tilbage til alle, vil jeg altid have mine forbehold for at handle med ham, og jeg er helt sikker ikke den eneste.
Det er nu ikke kun ham der røvrender folk herinde. Det glas jeg købte af dig skulle ikke have nogen flig slået af udover det store du snakkede om. Tjekkede det ikke hos dig hvilket jeg burde. Da vi kom hjem fandt vi 12 skader på det rundt omkring. Vi fejede traileren og der var ingen rester af glasstykker. Husk og vær ærlig når du sælger noget. Står med noget glas jeg bare kan smide på forbrændingen nu. Du så selv hvor godt det var pakket ind inden vi kørte fra dig af.
jeg må indrømme jeg har meget svært ved at tage dine angreb om jeg røvrender dig seriøst, efter som du:
1: selv havde mulighed for at tjekke alt glasset
2: jeg har intet hørt fra dig siden handlen
3: du vælger at skrive det her inde, uden at gøre mig opmærksom på det eller andet. (så er du da ikke videre interesseret i at finde ud af en løsning evt.)
4: alt glasset var pakket ud og stod op af vægen
5: der er INGEN ridser i det glas, og jeg sagde der var slået det stykke af der var slået af, og sagde jeg det sku skæres til i kanterne.
6: da en af siderne bliver lastet bliver det slået ind i et håndtag i traileren og der går en flig af.
7: hvorfor sku jeg røvrende dig? når jeg havde anden køber der var klar til at betale en anden pris end dig?