Fang Damsel..

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Saltvandrasser.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Postnummer: 4390 Vipperød
Saltvand siden?: 2010

Re: Fang Damsel..

Indlæg af Saltvandrasser.dk »

Nemlig så men det kunne da se vild ud :)
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1987
Geografisk sted: Auning / Djursland

Indlæg af LarsSteen »

martinknorr skrev:Da jeg prøvede krog metoden, var problemet at de andre fisk var hurtigere nysgerrig end damsleren var det, i sær mine klovne. Så jeg måtte til sidst opgive da de alle blev for gode til bare at pille madingen af krogen :BA
:h
ja damnsler er sgu nogle snu :devily: 'er :(

jeg brugte ikke agn på min krog, det tog ca 20 sek. så var den rigtige fisk på krogen jeg blev så over rasket at jeg bare rykkede til, så den drønede op og ca.5 - 6 meter ud i mit køkken og hund gloede på den og mig, og ''spurte'' hva' ska den fisk i ''mit køkken, det er sgu mine go'bidder der er derude :wink:
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
Brugeravatar
ronny.w
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
Kontakt:

Indlæg af ronny.w »

LarsSteen skrev:
martinknorr skrev:Da jeg prøvede krog metoden, var problemet at de andre fisk var hurtigere nysgerrig end damsleren var det, i sær mine klovne. Så jeg måtte til sidst opgive da de alle blev for gode til bare at pille madingen af krogen :BA

jeg brugte ikke agn på min krog, det tog ca 20 sek. så var den rigtige fisk på krogen jeg blev så over rasket at jeg bare rykkede til, så den drønede op og ca.5 - 6 meter ud i mit køkken og hund gloede på den og mig, og ''spurte'' hva' ska den fisk i ''mit køkken, det er sgu mine go'bidder der er derude :wink:
Det er da vildt nok at dine dyr kan snakke lars ;) Skal vi til at kalde dig Dolittle :T
LarsSteen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1987
Geografisk sted: Auning / Djursland

Indlæg af LarsSteen »

ronny.w skrev:
LarsSteen skrev:

Det er da vildt nok at dine dyr kan snakke lars ;) Skal vi til at kalde dig Dolittle :T
ja det er en rigtig klog hund :wink:
Vedhæftede filer
Gita foran saltvands akvariet.jpg
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
Saltvandrasser.dk
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
15
Postnummer: 4390 Vipperød
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Saltvandrasser.dk »

opgiver at fange de små :devilish: de er fandme snu, SKAL bare fange en, har prøvet lille krog uden held og det er en meget lille krog, de napper bare madingen af! og mine klovne er vildt hurtige så det er noget af en opgave, skulle aldrig have smidt de fisk i :BA
NytKøb
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
14
Postnummer: 9610 Nørager
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af NytKøb »

Jeg har med succes fanget 3 damsler over nogle dage :)
Ved blot at ligge mærke til hvor de kommer ud eller ind fra stenene og bare sætte et fiskenet
så har jeg ventet på at de blev mere rolige overfor nettet og svømmet meget tæt på den ene svømmede tilmed ind i nettet for at gemme sig for mig & nu går de og venter på at få et nyt hjem

Kan da være det også fungere for dig,
prøvede selv krog metoden men det var hele tiden mine premnas der gik på den,
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"