Fang Damsel..
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4390 Vipperød
- Saltvand siden?: 2010
Re: Fang Damsel..
Nemlig så men det kunne da se vild ud 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
ja damnsler er sgu nogle snumartinknorr skrev:Da jeg prøvede krog metoden, var problemet at de andre fisk var hurtigere nysgerrig end damsleren var det, i sær mine klovne. Så jeg måtte til sidst opgive da de alle blev for gode til bare at pille madingen af krogen![]()

jeg brugte ikke agn på min krog, det tog ca 20 sek. så var den rigtige fisk på krogen jeg blev så over rasket at jeg bare rykkede til, så den drønede op og ca.5 - 6 meter ud i mit køkken og hund gloede på den og mig, og ''spurte'' hva' ska den fisk i ''mit køkken, det er sgu mine go'bidder der er derude

Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Det er da vildt nok at dine dyr kan snakke larsLarsSteen skrev:ja damnsler er sgu nogle snumartinknorr skrev:Da jeg prøvede krog metoden, var problemet at de andre fisk var hurtigere nysgerrig end damsleren var det, i sær mine klovne. Så jeg måtte til sidst opgive da de alle blev for gode til bare at pille madingen af krogen![]()
'er
![]()
jeg brugte ikke agn på min krog, det tog ca 20 sek. så var den rigtige fisk på krogen jeg blev så over rasket at jeg bare rykkede til, så den drønede op og ca.5 - 6 meter ud i mit køkken og hund gloede på den og mig, og ''spurte'' hva' ska den fisk i ''mit køkken, det er sgu mine go'bidder der er derude

-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
ja det er en rigtig klog hundronny.w skrev:Det er da vildt nok at dine dyr kan snakke larsLarsSteen skrev:ja damnsler er sgu nogle snumartinknorr skrev:Da jeg prøvede krog metoden, var problemet at de andre fisk var hurtigere nysgerrig end damsleren var det, i sær mine klovne. Så jeg måtte til sidst opgive da de alle blev for gode til bare at pille madingen af krogen![]()
'er
![]()
jeg brugte ikke agn på min krog, det tog ca 20 sek. så var den rigtige fisk på krogen jeg blev så over rasket at jeg bare rykkede til, så den drønede op og ca.5 - 6 meter ud i mit køkken og hund gloede på den og mig, og ''spurte'' hva' ska den fisk i ''mit køkken, det er sgu mine go'bidder der er derudeSkal vi til at kalde dig Dolittle

Mvh. Lars Steen
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4390 Vipperød
- Saltvand siden?: 2010
opgiver at fange de små
de er fandme snu, SKAL bare fange en, har prøvet lille krog uden held og det er en meget lille krog, de napper bare madingen af! og mine klovne er vildt hurtige så det er noget af en opgave, skulle aldrig have smidt de fisk i 

-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9610 Nørager
- Saltvand siden?: 2009
Jeg har med succes fanget 3 damsler over nogle dage 
Ved blot at ligge mærke til hvor de kommer ud eller ind fra stenene og bare sætte et fiskenet
så har jeg ventet på at de blev mere rolige overfor nettet og svømmet meget tæt på den ene svømmede tilmed ind i nettet for at gemme sig for mig & nu går de og venter på at få et nyt hjem
Kan da være det også fungere for dig,
prøvede selv krog metoden men det var hele tiden mine premnas der gik på den,

Ved blot at ligge mærke til hvor de kommer ud eller ind fra stenene og bare sætte et fiskenet
så har jeg ventet på at de blev mere rolige overfor nettet og svømmet meget tæt på den ene svømmede tilmed ind i nettet for at gemme sig for mig & nu går de og venter på at få et nyt hjem
Kan da være det også fungere for dig,
prøvede selv krog metoden men det var hele tiden mine premnas der gik på den,