tak tak syntes faktisk også den er ret vellykket
selv om den nok er ret grim lige nu hele tanken er nærmest brun med en smule grønne alger
må lige se om jeg kan finde ud af det her en af dagene
180x70x65 2xgyre 350 maxspect aeraqua dua ad600 jebao 5000 Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue ATI Essentials pro rollermat
så er der kommet godt gang i algerne må sige troede ik helt det ville blive så grimt da jeg faktisk sprang helt over algefacen i mit 54liters hehe
jeg har som sagt nogle levene sten i som jeg har haft til at stå et halvt år i en flamingokasse og live var da i dem da jeg måtte hive alle stenene op for at fange en krabbe men der sidder også et par af disse på den ene sten så lidt liv er der da
Vedhæftede filer
lidt liv
180x70x65 2xgyre 350 maxspect aeraqua dua ad600 jebao 5000 Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue ATI Essentials pro rollermat
så kom der en anden skummer i en redsea 60 luft skummer kan ik helt huske hvad den hedder men det mindre larm og ingen mikro bobler yes
men ved sq ik om jeg over købt mig købte en eheim 400 air pump den er næsten helt skruet ned måske 200 havde været nok
dyne skrev:så kom der en anden skummer i en redsea 60 luft skummer kan ik helt huske hvad den hedder men det mindre larm og ingen mikro bobler yes
men ved sq ik om jeg over købt mig købte en eheim 400 air pump den er næsten helt skruet ned måske 200 havde været nok
Hejsa,
Dejligt at du fik roen og slap for dine luftbobler
Nej for du vil garanteret opgradere, og så får du jo brug for de sidste 200
hehe men denne tank skal nu køre lidt endnu
skal sq have købt noget led der kan monters i(på låget) havde lige skiftet blæserne (helt lydløst) og den nye skummer men så kommer jeg hjem her til aften og så larmer bælsserne igen men heldigvis kun en elastik der er sprunget på grund af varme men damm træls
men hvad slags led er bare det vil jo gerne have noget man kan lave sol opgang og nedgang måske og skal være helt stille så hmm
dyne skrev:hehe men denne tank skal nu køre lidt endnu
skal sq have købt noget led der kan monters i(på låget) havde lige skiftet blæserne (helt lydløst) og den nye skummer men så kommer jeg hjem her til aften og så larmer bælsserne igen men heldigvis kun en elastik der er sprunget på grund af varme men damm træls
men hvad slags led er bare det vil jo gerne have noget man kan lave sol opgang og nedgang måske og skal være helt stille så hmm
Godt at det nemt kunne fikses igen Har læst, at de blæsere skulle være lige til at skifte
Mener, at Bruno herinde fra har LED i hans. Men har ikke den vilde forstand på DIY LED-lampe
nej det har sq heller ik men behøver heller ik være diy bare der er plads til det i lågetså kan jeg fixe meget med sten papir saks øh en bormaskine dremel og noget silikone man er vel altid lidt håndværker
har også tænkt på aquabeams fra tmc med ved ik eller måske noget lignene
dyne skrev:nej det har sq heller ik men behøver heller ik være diy bare der er plads til det i lågetså kan jeg fixe meget med sten papir saks øh en bormaskine dremel og noget silikone man er vel altid lidt håndværker
har også tænkt på aquabeams fra tmc med ved ik eller måske noget lignene
Ja man kommer langt med lidt snilde hist og her
Jeg har hørt om dem, men ved ikke, om de er gode, og giver nok Hvad har du af koraller?
jamen har Pavona Cactus. Metallisk grøn Porites sp grøn Sarcophyton sp
Orange Montipora digitata
en plade monty tror jeg den hedder
og et par stykker andre jeg ik husker hvad hedder
ja så har jeg fået en hammerkroal og nogle grønne jeg ikke helt ved hvad hedder
hvis nogle ved hva de forskellige hedder må de meget gerne skrive det
div fisk og imb 2 sorte klovne
1 dannebrogsreje
1 hugo
2 blåbenet etamidtkrebs
1 rødbenet
5 turbo snegl
de gule til sidst er der nogle der ved hvad de hedder og hvad de kræver
Vedhæftede filer
IMG_2257.JPG (71.39 KiB) Vist 6196 gange
IMG_2256.JPG (71.75 KiB) Vist 6196 gange
IMG_2250.JPG (116.65 KiB) Vist 6196 gange
IMG_2249.JPG (119.64 KiB) Vist 6196 gange
IMG_2248.JPG (122.61 KiB) Vist 6196 gange
der er faktisk flere koralere i end man lige kan se da de fleste er frags og ikke så store endnu så lidt mere tid og det vil komme til lidt federe ud hvis der skulle være noget at sige skrive endlig
kommer snart en mp10 eller 40 alt efter hvad jeg får fat i
begge mine nye inkøbte dele er kommet men lampen kom med ik dansk stik men skulle komme snart
min vortech mp10 ligger her på bordet og kommer måske i i aften
har lige lavet en plad som den du har lavet til din på 8,5cm så passer den helt stram så håber jeg den danner lidt mere mørk skum ellers må jeg sige jeg er super tilfres med luftskummeren
skal da snart ud og se din tank