Nå, mit kamera kom ikke i dag!

Det er da godt nok, så skal du heller ikke bruge så meget salt
citronsyre eller eddikesyre.Han$en skrev:Er der forresten nogen der kan komme med et evt. råd til at fjerne kalkalger fra overløbet? Der er klistret sort PVC-plade på, så en glas skraber er ikke lige sagen.
Hehe, ja du vinder med det skæve akvarie Steenspdiving skrev:Hansen vil du se et skævt akvarie så dyrk det lort jeg fik leveret fra Aqualine.
http://www.saltvandsgalleri.dk/index.ph ... rie?page=1
Akvariet var så skævt at det blev hentet af Aqualine selv og et Geis blev leveret istedet for.
Det akvarie du har fået syndes jeg ser rigtig lækkert ud.
De kalkalger du har på overløbet vil jeg bare lade side. De vil sikkert komme der igen når det er oppe at køre.
Steen
Tror bare jeg lader dem sidde. Mit liv er sgu for kort til at lege rengøringskone så længeStefan skrev:Nice med billeder! I liiike...
Jeg ville også bare lade algerne på overløbet være. Ellers kan du forsøge med nogle handsker, en grydesvamp og noget syre.
Det er ren og skær feminisme! Skal man gøre noget skal man sgu gøre det ordentligtHelena skrev:Jeg er meget spændt på hvordan du får det til at se udDu har jo tilsyneladende et pyntegen, eller er i god kontakt med din feminine side
( sorry det er ikke fordi jeg hader dig, you know) Vi venter nu bare på Hansen og julemanden)
At jeg er feminin, eller at min homo-maskine til 2200,- begyndte at ryge?Helena skrev:Sejt
Yir! Brormand er på vej med sin Dewalt slagboremaskine. Så skal jeg satme få boret overboens paketgulv i atomerLarsSteen skrev:det ser da fint udm så hænderne op af lommerne og kom i gang knejt
Han$en skrev:Yir! Brormand er på vej med sin Dewalt slagboremaskine. Så skal jeg satme få boret overboens paketgulv i atomerLarsSteen skrev:det ser da fint udm så hænderne op af lommerne og kom i gang knejt
Tager lige billeder af dem senere!Nicki Henriksen skrev:Hey Hansen
Hvordan går det med de 2 Ricordea du fik fra mig, har de delt sig? vi må se billeder
Begge dele, nej det er faktisk lidt morsomt med maskinenHan$en skrev:At jeg er feminin, eller at min homo-maskine til 2200,- begyndte at ryge?Helena skrev:Sejt