Jeg tror personligt at rigtig mange der gerne vil ind i denne hobby eller rent faktisk er i den, ikke er klar over hvor sindsyg dyr den kan være. Mange tror vitterligt man kan gøre det hele for det halve, og selv om det er lykkedes for nogle få, så nytter det ikke noget at tro man har sparet en million hvis man ikke samtidigt har dedikationen til det, for så smadre det levende, som dør hver anden uge, i baljen bare ens budget. Jeg tror personligt at det afspejler sig voldsomt i folks bud. Man vil så gerne have vare X i mærket B, men der er kun råd til vare X i mærket H, så når mærket B bliver sat til salg så håber/tror man at man kan få den til samme pris som mærket H.
Folk styre da selv hvad de vil sælge det til, det samme gør køber om sine bud. Har sælger råd til at vente på det rette bud så er den jo ikke længere.
Lige en side note, men hensyn til hvad butikkerne vil tag for levende kontra hvad Amir gør, så slå bak skipper. Jeg har intet mod Amir og har også Handlet med ham før, men det kommer fandme an på hvad der skal købes før prisen er det mest afgørende. Jeg regner blandt andet ikke med at min Centropyge Interruptus bliver købt igennem ham simpelthen fordi jeg vil selv se fisken inden jeg betaler 10K for den!.