Det går nok
Findes der en liste?
-
LarsSteen
- Rev haj

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
Re: Findes der en liste?
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- Han$en
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
LAD HØRE!!!LarsSteen skrev:Jeg har ellers en RIGTIG go historie om Mark vedr. en skummer![]()
Det går nok
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
LarsSteen skrev:Jeg har ellers en RIGTIG go historie om Mark vedr. en skummer![]()
Det går nok
Haha ja den har vi grint nogen gange overHan$en skrev:LAD HØRE!!!LarsSteen skrev:Jeg har ellers en RIGTIG go historie om Mark vedr. en skummer![]()
Det går nok![]()
![]()
![]()
Vendte vist reaktorrøret forkert, også skummer den altså ikke, og da Lars havde/ har en magen til, så kunne han ikke helt forstå det, og var så flink at hjælpe mig på rette vej så at sige *G* Også lidt svært når der ikke var brugsanvisning til, og den tidligere ejer sagde, at den er i vinkel, og det var mit første saltvandsakvarium
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
- Han$en
- Rev haj

- 17
Hahaha! Blev det til bobler i hele baljen?Marco R skrev:Haha ja den har vi grint nogen gange over![]()
Vendte vist reaktorrøret forkert, også skummer den altså ikke, og da Lars havde/ har en magen til, så kunne han ikke helt forstå det, og var så flink at hjælpe mig på rette vej så at sige *G* Også lidt svært når der ikke var brugsanvisning til, og den tidligere ejer sagde, at den er i vinkel, og det var mit første saltvandsakvarium
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Nej dog ikke men uanset hvor meget, at jeg skruede op for luftpumpen, så skummede den vist slet ikke, og der kom intet op i koppenHan$en skrev:Hahaha! Blev det til bobler i hele baljen?Marco R skrev:Haha ja den har vi grint nogen gange over![]()
Og så begyndte Lars lige pludselig at grine, da jeg selvfølgelig sagde, hvordan den sad, og WUPTI.com, så virkede den sjovt nok som den skulle bagefter
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
Marco R[/center]
- Han$en
- Rev haj

- 17
Epic, Priceless og what so everMarco R skrev:Nej dog ikke men uanset hvor meget, at jeg skruede op for luftpumpen, så skummede den vist slet ikke, og der kom intet op i koppen![]()
Og så begyndte Lars lige pludselig at grine, da jeg selvfølgelig sagde, hvordan den sad, og WUPTI.com, så virkede den sjovt nok som den skulle bagefter
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200