Nu mangler jeg at få det hele fikseret på kølepladen og derefter fikseret i lysarmeturet...
dertil skal jeg have sat én stor pabst blæser til at lufte omkring dioderne, det skal jeg have gang i de næste aftener...
Anders månsson skrev:jeg er susper glad for mit LED lys! Jeg kommer hjem fra arbejde og temp. i akvariet ligger på 27,2!
Det jo meget men, tænk hvis det havde været med de orginale lys rør...
Er der nogen der kan svare på hvormeget varme de org. cirk. pumper udgiver?
Måske skulle jeg prøve at tage dem fra... Jeg har bare ikke lige nogen pumper i reserve og den ene pumpe der er tilbage i akvariet holder gang i "filter rummet" bagi.
Hvad med nogle billeder af alle der disse modifiseringer. Det kan være andre med RSM, kunne få lidt inspirationAnders månsson skrev:jeg sidder hjemme og familien er taget på stranden for jeg skulle i haven... yeah rightDet ville være sygt at bevæge sig derud lige nu. Jeg ville blive forvandlet til støv
![]()
Jeg kom lige i tanke om, at jeg har fjenet overløbs kassen, da jeg installerede spandpumpen med overløb i bagved i akvariet... Jeg syntes, den fyldte alt formeget i det i forvejen lille bitte rsm... så pt er der kun den ene cirk. pumpe af det orginale grej tilbage![]()
alt andet er sat i garagen.
Foreløbige justeringer:
-lys er blevet til lavet til LED (28x3W dioder) og der kommer yderligere 2x½m. hvide og 2x½m. blå ledbånd op.
-cirkulation er blevet til en Vortech 10+spandpume(800 L/t)som har indløb bagved i akvariet og udløb, der hvor den ene org. cirk. pumpe sad+ den sidste org. cirk pumpe (kan ikke huske hvad den har af L/t).
-ikke noget varmelegeme (skal have købt et til vinter).
-afmonteret overløb indvendtigt i akvariet og monteret "overløb" på spandpumpen.