saltvandssiden.dk

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: saltvandssiden.dk

Indlæg af Carsten »

proplayer skrev:brib... eller, han kan ihvertfald ikke komme ind på sf.
Har han lavet noget, som han ikke skulle??

Kan det ikke snarere være et cookie spørgsmål??
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

Hougaard skrev:Jeg er fuldstændig enig med Esben i at wikien mangler meget i forhold til den information der findes i beskrivelsene på ss, men jeg syntes til gengæld vores billedmateriale er væsentligt bedre.

Men en wiki er ikke bedre end sine brugere så jeg kan da kun opfordre til at gøre den bedre :)
Billedmaterialet er meget bedre! Men det nytter bare ikke noget når beskrivelserne er ikke eksisterende eller meget mangelfulde.

Men saltvandswiki har stor fremtid foran sig! Om nogle få år er det da helt sikkert STEDET at hente information vedr. koraller og fisk. Der er jo også nogle flotte artikler derinde, med opstart osv. - fantastisk gode!

(behøver vist ikke ligge skjul på jeg er helt pjattet med wiki-konceptet ;) )

Mht. de lidt strikse regler, så stammer de for de meste fra akvariesiden.dk og er overført til samtlige sider i "konceptet". Der er simpelthen så mange brugere på as.dk at hvis ikke men holder det hele lidt i snor, går det helt i mudder. Men vil samtidigt sige, at efter Jakob har overtaget siden er der slækket meget på kontrollen..
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

Indlæg af Jerslev »

Er helt holdt op med at bruge SS - har fået mit brugernavn slettet, da jeg kom for skade at svare på et indlæg om gode saltvandsforretninger, at en bestemt forretning havde stort udvalg men måske var lidt dyr - så blev mit indlæg slettet, fordi det var at kritisere forhandlere
Siden har jeg ikke været medlem
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Besvar

Tilbage til "WWW"