Er tilbage med lodt sjove ting bla. hajæg (billeder)
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5560 Aarup
- Saltvand siden?: 2009
Re: Er tilbage med lodt sjove ting bla. hajæg (billeder)
nej der begynder nok at blibe lidt "tomt" men der er stadig mange sjove ting sm man kke ser herhjemme, bare se min "edderkop" ka ikke lige huse navnet på den, ved en er i familien med søstjernen, den havde han da 2 forskellige af.... det må da også vær dejligt at bo så tæt på....

- Crown-of-thorns
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8000 Århus C
- Geografisk sted: Midt Jylland
Er det ikke en eller anden featherstar ? http://www.reeflex.net/kategorie/107.htmlchris paarup skrev:nej der begynder nok at blibe lidt "tomt" men der er stadig mange sjove ting sm man kke ser herhjemme, bare se min "edderkop" ka ikke lige huse navnet på den, ved en er i familien med søstjernen, den havde han da 2 forskellige af.... det må da også vær dejligt at bo så tæt på....
De skulle være svære at holde liv i, men kan være det lykkes for dig

Er faktisk ikke så tæt på igen, men altså Futterhause er den tætteste saltvandsforhandler, så jeg kan lige så godt køre der ned som tage et andet sted hen, med mindre det er noget specielt jeg går efter selvfølgelig....
Mit 120L Juwel Lido:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=26792
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
jo det er en (Himerometra robustipinna - Feather Star) og de skulle væe rigtig svære, menman er jo nød til at forsøge, de lever i symbiose md en lille krabbe.
og tænk sig i går aftes ved halv 1 tiden så jeg en skygge over i akvariet, og ja det var sku hajen der var sprunget ud af sit æg....
en stor flot sort/brun stribet haj, den svømmede lidt rundt i akvariet og så gemte den sig bag stenene her til morgn inden lyset slukkede, men lige så snart den kommer frem skal jeg nok ligge billeder ind.
så det gik hurtigt denne gang...
og tænk sig i går aftes ved halv 1 tiden så jeg en skygge over i akvariet, og ja det var sku hajen der var sprunget ud af sit æg....
en stor flot sort/brun stribet haj, den svømmede lidt rundt i akvariet og så gemte den sig bag stenene her til morgn inden lyset slukkede, men lige så snart den kommer frem skal jeg nok ligge billeder ind.

- Crown-of-thorns
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8000 Århus C
- Geografisk sted: Midt Jylland
Ja, de kan også leve med en art pistolrejer (Synalpheus stimpsonii), men er da spændende!chris paarup skrev:jo det er en (Himerometra robustipinna - Feather Star) og de skulle væe rigtig svære, menman er jo nød til at forsøge, de lever i symbiose md en lille krabbe.
Hah det var da en tidlig klægning, men ingen tvivl om at der var liv i æget så

Mit 120L Juwel Lido:
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
nej den er vældig aktiv når lyset slukker, men vildt facinerende....

-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Kommer der billeder af den haj eller hvad?

- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Tja - eftersom det er 2 år siden der sidst var liv i denne tråd, så vil mit gæt være NEJDanielXavier skrev:Kommer der billeder af den haj eller hvad?![]()

100 *100 * 50 cm cube
-
- Rev Rokke
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Geografisk sted: Ballerup
Hhaha... Jeg så bare at det var den 22 april.. 

-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 15
hehe akvariet er skam videre for længst, efter jeg gik fra kæresten og måtte desværre sælge hele setuppet....
men hajen døde faktisk, tror det var så tæt på den skulle klække og den så ikke kunne tåle turen hjem fra tyskland for den klækkede kun 1 time efter jeg kom hjem og fik den i tanken, og fik den desværre aldrig til at spise....
men hajen døde faktisk, tror det var så tæt på den skulle klække og den så ikke kunne tåle turen hjem fra tyskland for den klækkede kun 1 time efter jeg kom hjem og fik den i tanken, og fik den desværre aldrig til at spise....