Steen
spdiving skrev:Er du sikker på han er elektriker![]()
![]()
Steen
StarF skrev:drop iphone, det er noget lort, man bliver røv pulet af Apple, der har total magt trip på den tlf!
Køb en Android, har selv lige bestilt en. Der kommer samme App til den!
- Ahh, ok. Takker!Nolan skrev:Android er styresystemet i dem.
Stort set alle de større fabrikanter laver Android-telefoner.
http://www.androphones.com/
/Kim
Nu er jeg så heldig jeg har leget med Sony-E´s android telefoner, og i mine øjne er interfacet bedre på HTC´s. Har prøvet begge. Men det er jo en smags sag.William Jr skrev:- Ahh, ok. Takker!Nolan skrev:Android er styresystemet i dem.
Stort set alle de større fabrikanter laver Android-telefoner.
http://www.androphones.com/
/Kim
Så falder valget på denne: http://www.sonyericsson.com/cws/product ... c=dk&lc=da
(Når jeg har slidt nuværende op!)
- Ahh, det var en skam.StarF skrev:Skulle ankomme lidt før den 12 april, der er nogle ting der var i rest orderHvor meget endte du med at bestille?
Sony-E android tlf hedder x10
Tak Steen.spdiving skrev:Hold da op nogle fede link du smider på siden.
Steen
William Jr skrev:StarF skrev:drop iphone, det er noget lort, man bliver røv pulet af Apple, der har total magt trip på den tlf!
Køb en Android, har selv lige bestilt en. Der kommer samme App til den!![]()
- Af samme grund har jeg aldrig brudt mig om iphone...Men tak for din ærlige og ligefremme beskrivelse!
![]()
![]()
Jeg har ikke hørt om denne Android?
- Og som jeg var ikke så lidt misundelig på...laursen skrev:William Jr skrev:StarF skrev:drop iphone, det er noget lort, man bliver røv pulet af Apple, der har total magt trip på den tlf!
Køb en Android, har selv lige bestilt en. Der kommer samme App til den!![]()
- Af samme grund har jeg aldrig brudt mig om iphone...Men tak for din ærlige og ligefremme beskrivelse!
![]()
![]()
Jeg har ikke hørt om denne Android?
Min telefon som du har set er med androide
Du kan ikke sammenligne en HTC windows phone, med en HTC Android! Android kan desuden også rootes som det kaldes. (nu ved jeg så ikke hvilke htc du havde.. min far har købt en htc hero, og han er bestemt ikke god til teknologi, men android ser ikke ud til at give ham de store problemer) Jeg syntes bare man får mere for pengene ved android end ved iphone som tingene er nu.spdiving skrev:Hold da op nogle fede link du smider på siden.
Jeg har tidligere haft HTC men var aldrig glad for den måde den var sat op. Jeg fik så en ny iphone (brugt) for 600Kr af min kolega der heller ville have den nye model.
Jeg må sige at den falder rigtigt godt i hånden og er rigtig nem at betjene om man kan lide appel er jeg ret ligeglad med da min er jailbreaket ( låst op ) der findes rigtig mange fede apps til den. Både betaling og free apps.
Konen har også altid sagt at hun helst ville have Nokia men i dag bruger hun iphone.
Vi bruger begge pc og det fungere fint med Iphone.
Steen
Jeg har talt med tømren omkring netop hvordan hans låger er konstrueret. Det er rigtig smart at kunne skyde dem til side, istedet for at åbne ud! Det er desuden min tanke at lade lågerne dække sandbunden, ca. de nederste 5 cm.spdiving skrev:hehe...Fedt william
Den balje fra zeovitforumet er jo ret lækket lavet og forstår godt at den giver inspiration til ens ejet. Man kommer jo helt i bygge mode. hehe
Steen
- God pointespdiving skrev:Min væg dækker også sandbunden samt glaskanten i siderne og vandoverfladen. Og må sige det giver et helt andet look...hehe
Det lyder super spændene hvis du laver boret med udtræk og skydelåger. Bare husk man skal have plads i siderne ellers kan det kun blive til en foldelåger.![]()
![]()
Steen