Det behøver det ikke.Marco R skrev:Okay det vidste jeg ikkeCarsten skrev:Det med en "rating" er egentligt noget pladder.
For det kommer an på hvor meget fosfat der skal fjernes og i hvilket tempo.
Har du et stort akvarie med lille belastning, kan det sagens klare f.eks 2000 liter, men er belastningen stor - mange fisk og kraftig fodring, skal man måske ikke regnem ed mere end 200 liter. Samtidigt skal man også tænke på hvilket medie man bruger, ikke alle er lige hurtige og kan optage forskellig mængde Po4 før end det skal skiftes.![]()
Jeg kører med Rowa. Skal det "ikke bare" danse lidt? Eller er der andre fif/ tricks der??
Hej Dan,dan dj skrev:Hvis det er rigtigt så ved jeg sku ikke om det har den store interesse. Har selv et filter hvor det skal skruges fra hinanden på den måde og det virker ikke ordentilig på sigt..!Jeg skal have en til at hjælpe mig med at løsne det hver gang. Da det "gror" fast. Det er mega træls
Okay det synes jeg ellers, at man læser hele tiden, at det skal for at det er mest optimaltCarsten skrev:Det behøver det ikke.Marco R skrev:Okay det vidste jeg ikkeCarsten skrev:Det med en "rating" er egentligt noget pladder.
For det kommer an på hvor meget fosfat der skal fjernes og i hvilket tempo.
Har du et stort akvarie med lille belastning, kan det sagens klare f.eks 2000 liter, men er belastningen stor - mange fisk og kraftig fodring, skal man måske ikke regnem ed mere end 200 liter. Samtidigt skal man også tænke på hvilket medie man bruger, ikke alle er lige hurtige og kan optage forskellig mængde Po4 før end det skal skiftes.![]()
Jeg kører med Rowa. Skal det "ikke bare" danse lidt? Eller er der andre fif/ tricks der??
Okay det synes jeg ellers, at man læser hele tiden, at det skal for at det er mest optimaltMarco R skrev:[
Det behøver det ikke.
Jo det vil jeg også godtDennisJ skrev:Jeg skal også have 2, har lige skrevet og spurgt om fragt til DK og evt. mængde rabat.
Dennis
Okay 20% er da ikke dårligtDennisJ skrev:han skrev vi kunne få 20% hvis vi købte 6-8 stk. men så var det Paypal handel udenom Ebay, ved ikke om det er et problem?
Men det ville være praktisk hvis vi fik dem sendt til den landsdel hvor flest kan selv hente, så der ikke kommer for mange gange 75.- til posten, og ekstra emballage.
Det ser godt nok lækkert ud.. virker som lækker kvalli.. hva måler den?ccj2740 skrev:Jeg har lige købt denne :
http://cgi.ebay.co.uk/Cleartides-Pro-Re ... _500wt_956
Det er en butik i england og han er ret billigt og hurtig fragt fik min 2dage efter bestilling.
Jeg er fuldt ud tilfreds med min.