Det passede heller ikke lige sammen med den pris jeg fik fortalt hvis jeg skulle have akvarie+skab fra Geis..
/Morten N
Gzus.dk skrev:Troede lige![]()
Det passede heller ikke lige sammen med den pris jeg fik fortalt hvis jeg skulle have akvarie+skab fra Geis..
/Morten N
Man kan skrue pladerne af. Så jeg håber ikke at det bliver noget problemHyldager skrev:Kan du åbne skabet i en af enderne? Ellers kan du da godt få lidt problemer med at få en sump ind?
Tak for det.. Jeg er også positivt overrasketAndersGS skrev:Det ser S**** godt ud.. Hold da op!
Det står lidt længere oppe i trådensintamus skrev:Må man spørger hva baljen har kostet
Gzus.dk skrev:Man kan skrue pladerne af. Så jeg håber ikke at det bliver noget problemHyldager skrev:Kan du åbne skabet i en af enderne? Ellers kan du da godt få lidt problemer med at få en sump ind?
/Morten N
Okay det var da smart tænkt påGzus.dk skrev:Gzus.dk skrev:Man kan skrue pladerne af. Så jeg håber ikke at det bliver noget problemHyldager skrev:Kan du åbne skabet i en af enderne? Ellers kan du da godt få lidt problemer med at få en sump ind?
/Morten N
Faktisk var det meget smartere end skruer. Enderne sidder fast i Velcro, så de er lige til at tage af og sætte på
/Morten N
Alså lidt mere end en pæn stor familiebil!!!!Gzus.dk skrev:Jeg tror også deres udregning på samlet vægt kun gælder hvis man smider vand i og ikke andet. Regner med at kommer op på de 1400-1500 kilo.iceMD skrev:den der med de 1015 kg holder vist ikke heltdu skal lige huske at sten har et større vægt/fylde forhold, og i det akvarie går jeg ud fra at du skal have over 70 kg sten
men ellers ser det jo godt ud!
hvad teknik skal du havde?
Ja, jeg glæder mig også til at om gulvet holderleifkrarup skrev: Alså lidt mere end en pæn stor familiebil!!!!
Men en rigtig flot sag!! jeg glæder mig til at se udviklingen....jeg håber at du kan lide at fotografere.
Men i grove tal så :AndersNT skrev:Det lyder godt nok gennemført!
Kunne være spændende hvis du ville lave et lille regnestykke over hvad det har kostet at starte!
spdiving skrev: Flemming man skal have koraller for at have noget at bruge en kalkreaktor til...hehe... Og ikke lige som da jeg var hjemme hos dig i sommers for så kan jeg sgu godt forstå han ikke har noget at bruge den til..![]()
![]()
Steen
Dn er rated til mellem 500-1000 liter, så jeg satser på at med BK's effektivitet at det er en fin størrelse. Jeg har ihvertfald ikke læst andet på de sider jegWilliam Jr skrev:Alt lyder knas... Men jeg er undrende over valg af størrelse skummer??
- Hvis du her har ramt loftet økonomisk, så ville jeg nedprioritere køb af kalkreaktor for den opstart du får forud for vækst. Og for den sum købe større skummer... For at købe reaktor senere!
Og kan lampen styres af GHL computeren?... Ellers har du nærmest kun købt en meget dyr pumpecontroller (!)