Hvor er Ronny Madsen??

Forum for generel snak omkring saltvand.
jens lyn
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 4000 Roskilde

Re: Hvor er Ronny Madsen??

Indlæg af jens lyn »

Lars S skrev:Som jeg har skrevet før, jeg vil bede alle om ikke at puste det hele op.

Der komme da en løsning, ja det er rigtigt træls, men sådan er det desværre en gang imellem, og når vi ikke kender til grunden endnu, så tag en slappe og nyd det gode vejr, kys kæresten :clap: , klap hunden, gå ud med skraldespanden en ekstra gang osv. :wink:
Ikke at det vedkommer mig. Jeg har ikke bestilt fra ronny men kan godt forstå at andre bliver bekymret. Som det er blevet skrevet op her på forummet op til flere gange kunne han godt havde givet andre besked om hvad der foregår på andre måder hvis han ikke selv lige har adgang til internet derhjemme. Jeg forstår ikke hvorfor du gentagne gange bliver ved med at forsvarer ham Lars istedet for synes jeg at hvis Ronny ikke kan svarer hans kunder må Tommy DK der har talt med ham fortælle på forummet om hvad hans gode undskyldning er for denne store svipser.

Jens
Brugeravatar
Lars S
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
Kontakt:

Indlæg af Lars S »

Jeg forsvare ikke Ronny, men da Tommy DK nu engang er så flink at hjælpe med kontakt til Ronny, så mener jeg absolut ikke at det hjælper at alle mulige kommer med deres sur opstød eller puster til ilden, det kommer der ikke nogle løsning ud af.

Nu skal det også lige siges at Tommy DK ikke har haft noget med denne import at gøre overhovedet, han har tilbudt at hjælpe både os og Ronny, med at i første omgang at finde Ronny, og lige fortælle ham hvordan det står til f.eks. i denne og andre tråde på SF, dette er jeg da meget meget glad for, da der er ret langt ned til Ronny herfra.

Men nu mener jeg også at vi så skal give Tommy det der evt. skal til for at få Ronny ud af busken, og komme på banen med en begrundelse, for ja nu har det trukket langt nok ud, og det begynder jo at blive sværre og sværre for ham og komme med en begrundelse for dette samt en løsning på hans problem over for os han skylder enten penge eller vare eller hvad det nu er, for det viser sig jo åbenbart at det ikke bare er fisk fra den sidste medimport, men lige så stille kommer der flere små ting frem i lyset.

Hvis Ronny læser dette, vil jeg da også maget gerne have ham på banen asap, så alle disse problemer kan blive rydet af vejen, så vi kan komme videre med vore hobby, og nye vores og hinandens akvarier.
Mvh. Lars Steen
Billede
530 l. Low tech.

http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
Brugeravatar
Lars S
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8963 Auning
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Auning - Djursland / Jylland
Kontakt:

Indlæg af Lars S »

Der er nu 6 der har meldt tilbage, det var da godt nok ikke ret mange, og heraf er der en der slet ikke er inden for saltvands verden.

Jeg giver lige til imorgen aften for at se om der kommer flere til, og så tager vi den derfra.
Mvh. Lars Steen
Billede
530 l. Low tech.

http://www.websteen.dk import bla. saltvands artikler fra Kina & Hong Kong.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"