Koiimport - Lang levering?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Koiimport - Lang levering?

Indlæg af Han$en »

Zacho skrev:Jeg har modtaget alle mine ting i dag, og alt var ok. Tror at det måske er postDK der har været lidt langsomme.
Jeg har før bestilt 12mm og 16mm rør hos koiimport, og de kom frem uden skader og de var kun pakket ind i plastik, er rimelig sikker på at det er postvæsnet der har været lidt for voldsomme denne gang. Tror heller ikke at bobbelplast ville have hjulpet.
Men uanset hvad, er det jo ikke en anstændig indpakning for skrøbelige ting..

Jeg handler der ihvertfald ikke igen.. Så ofre jeg hellere noget mere næste gang :)
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
Johnny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 3760 Gudhjem
Geografisk sted: Bornholm

Indlæg af Johnny »

skrev du under ?? jeg nægter pakker der er dekekte og får nyt
Hilsen Johnny

630l inbygget woha balje
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Han$en »

Johnny skrev:skrev du under ?? jeg nægter pakker der er dekekte og får nyt
Ja det gjorde jeg.. Kunne desværre ikke se den var skadet, inden jeg tog imod den..
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

problemet er ikke så stort, andet end den tid der går, inden du får nyt. hvem der skal betale for erstatningsvarerne er en sag mellem Koiimport og PakkeknuserDk
hvis du ikke allerede har gjort det er det bare med at få kontaktet Koiimport, evt Post DK, alt efter hvad der står i K.I. salgsbetingelser

jeg har ofte prøvet at få sendt varer med PostDK som var defekte pga enten deres lempfældige omgang med forsendelserne eller for dårlig emballering, selv skjulte skader er blevet erstattet
den værste var et 250 liters akvastabil terrarie der blev sendt med posten i den originale emballage, det var knus i 3 af siderne, det kunne først ses da kassen blev åbnet, men ingen problemer der, posten hentede akvariet og ordnede deres mellemværende med forhandleren som efterfølgende sendte et nyt U/B med fragtmanden, det kom helskindet frem
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Han$en »

Brian C skrev:problemet er ikke så stort, andet end den tid der går, inden du får nyt. hvem der skal betale for erstatningsvarerne er en sag mellem Koiimport og PakkeknuserDk
hvis du ikke allerede har gjort det er det bare med at få kontaktet Koiimport, evt Post DK, alt efter hvad der står i K.I. salgsbetingelser

jeg har ofte prøvet at få sendt varer med PostDK som var defekte pga enten deres lempfældige omgang med forsendelserne eller for dårlig emballering, selv skjulte skader er blevet erstattet
den værste var et 250 liters akvastabil terrarie der blev sendt med posten i den originale emballage, det var knus i 3 af siderne, det kunne først ses da kassen blev åbnet, men ingen problemer der, posten hentede akvariet og ordnede deres mellemværende med forhandleren som efterfølgende sendte et nyt U/B med fragtmanden, det kom helskindet frem
Koi Import er kontaktet, og de sender mig nyt PVC idag, og tager selv tørnen med Pot.DK (ja, pot)

Så det er jo godt nok :) Så ser vi hvor lang levering der er denne gang :D
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

Jeg har haft helt samme oplevelse med dem. Fik T&T nr. hvorefter jeg så kunne finde "Data modtaget til forsendelse" på post.dk. Jeg syntes det lugter langt væk af at de ordner pakken og laver T&T nr. og venter så med at aflevere pakken til de har en del som skal afsted.
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16

Indlæg af Han$en »

AndersNT skrev:Jeg har haft helt samme oplevelse med dem. Fik T&T nr. hvorefter jeg så kunne finde "Data modtaget til forsendelse" på post.dk. Jeg syntes det lugter langt væk af at de ordner pakken og laver T&T nr. og venter så med at aflevere pakken til de har en del som skal afsted.
Helt enig..

Det er også den procedure jeg regnede ud.. Det er virkelig latterligt..
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
[/center]
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

Ja det behøver slet ikke at være hos Koiimport fejlen ligger, de kan være utroligt sløve til at få opdateret deres system inde ved post(pot)dk
jeg har også haft en anden "sjov" oplevelse
Jeg havde bestilt nogle bøger jeg skulle til mit studie. T&T fortalte at data var modtaget, der gik nogle dage, der kom ingen bøger, pludselig blev jeg ringet op af afsender, som spurgte om jeg ikke ville have mine bøger. bøgerne havde aldrig været på min adresse, men de havde været afsted... såeh
der kan ske mange sjove ting ved det firma... eller hvad det nu er...

jeg har selv bestilt ved Koiimport, der gik også lang tid inden jeg fik varerne, men da var det GLS den var gal med
og dem har jeg endda selv arbejdet for...
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"