Strømafbrydelse... Fuck ?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: Strømafbrydelse... Fuck ?

Indlæg af Helena »

Mit har stået uden strøm i 6 timer, og da var det ikke særlig indkørt, der skete ingenting, jeg ville tage det roligt, helt roligt :h
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
seier
Dragefisk
Dragefisk
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: vordingborg

Indlæg af seier »

kør ud i harald og køb en benzingenerator. De koster ikke mange håndører mere og den er jo også rar at have stående ved en uvarslet strømafbrydelse jeg har købt en på 2000 watt og den virker bare
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions: 3
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

spdiving skrev:Min kamerat har et electrikker firma og kører for Dong og han bruger ca. 1 time hvis du er el forsynet i jorden men hvis kablerne går ind på gavlen ( Luft ledninger ) tager det længere tid da der så skal trækkes nye kabler inde i dit hus.

Det brev du har fået er vel bare i det tidsrum de vil komme og arbejde hos dig. Men kl. 03 den kan jeg ikke lige dreje.

Går det helt galt har jeg en generator jeg kan hente hjem fra sommerhuset du kan låne.

Steen.
Det har skiftet alt el i området (vi har fået fjernet vores luftkabler og lagt ind via jorden). Men det her tror jeg er hele kvarteret - det er noget arbejde på hovedforsyningen til området.

/Erik
Brugeravatar
klaus meyland
Foxface
Foxface
17
Postnummer: 8500 Grenaa
Saltvand siden?: 2004

Indlæg af klaus meyland »

er ved at planlægge mit comeback ;)
Brugeravatar
Thomas
Foxface
Foxface
18
Postnummer: 6705 Esbjerg Ø
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Esbjerg, Andrup

Indlæg af Thomas »

jeg vil også anbefale en generator, da det varslet tidsrum ikke altid bliver overholdt.
(kender det fra mit arbejde som elektrikker, det tager nolge gange meget længere tid end forventet). :hehe:
du kan eventuelt prøve at høre det firma ad som skal udføre arbejdet om du ikke kan få opstillet en generator så livet i akvariet ikke tager skade.
vi gør det i hvertfald gratis for vores kunder som ikke kan undvære strøm i mere end ½ time.
Mvh. Kia og Thomas
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007
Brugeravatar
Hvam
Rev haj
Rev haj
19
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"

Indlæg af Hvam »

I febuar 2004 have vi en snestorm hvor vores strøm var gået i 3 dage. Det var fanme pisse koldt for vi kan heller ikke varme huset uden strøm!

Mit saltvandsakvariet var under opbygnming og uden liv :-) men ellers klarede ferskvandsakvariet det ok
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!

Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"