hejsaPLANTORAMA skrev:Hej Breuner
Nu er det her ikke noget jeg normalt ville kommentere, men syntes der skal en lille forklaring til.
Det er da meget beklageligt, at de 2 rejer du har købt ude hos os døde så hurtigt for dig. Jeg blev kontaktet af mine medarbejdere, da du henvendte dig med problemet. For at gøre en lang historie kort så har de rejer du har købt, begge gået i reolen i henholdsvis 3 og 4 uger. De er fra 2 forskellige sendinger, som begge har gået i karantæne i min. 5 dage inden jeg får dem. Vi yder ingen garanti, som alle andre saltvandsforhandlere i DK, pga. dyrene er sarte overfor vandkvaliteten, og vi kan ikke være herre over hvordan folks akvarier kører. Jeg ved du er blevet tilbudt, fordi jeg godt kunne forstå dit problem, nogle nye rejer til en billigere pris end de første.
Mvh Martin, Plantorama
jeg vil lige komme med mit syn på sagen,
jeg har dyrehandel sammen med min familie.
hvis eks en papegøje sælges og den dør efter en uge,SKAL vi erstatte den.jeg ved det for vi har afprøvet den i retten !!!.
og det er det samme med fisk vides ikke.
men hvis din dyrehandler ikke vil give din to nye rejer ,så lad vær med at støtte dem igen.jeg havede fandme fluks givet dig to nye rejer,,,men de har nok rigeligt med kunder og er ligeglade om de midster dig!!
mvh
henrik