2 rejer fra Plantorama

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
hlc
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
17
Postnummer: Ikke angivet

Indlæg af hlc »

PLANTORAMA skrev:Hej Breuner

Nu er det her ikke noget jeg normalt ville kommentere, men syntes der skal en lille forklaring til.
Det er da meget beklageligt, at de 2 rejer du har købt ude hos os døde så hurtigt for dig. Jeg blev kontaktet af mine medarbejdere, da du henvendte dig med problemet. For at gøre en lang historie kort så har de rejer du har købt, begge gået i reolen i henholdsvis 3 og 4 uger. De er fra 2 forskellige sendinger, som begge har gået i karantæne i min. 5 dage inden jeg får dem. Vi yder ingen garanti, som alle andre saltvandsforhandlere i DK, pga. dyrene er sarte overfor vandkvaliteten, og vi kan ikke være herre over hvordan folks akvarier kører. Jeg ved du er blevet tilbudt, fordi jeg godt kunne forstå dit problem, nogle nye rejer til en billigere pris end de første.

Mvh Martin, Plantorama
hejsa
jeg vil lige komme med mit syn på sagen,
jeg har dyrehandel sammen med min familie.
hvis eks en papegøje sælges og den dør efter en uge,SKAL vi erstatte den.jeg ved det for vi har afprøvet den i retten !!!.
og det er det samme med fisk vides ikke.
men hvis din dyrehandler ikke vil give din to nye rejer ,så lad vær med at støtte dem igen.jeg havede fandme fluks givet dig to nye rejer,,,men de har nok rigeligt med kunder og er ligeglade om de midster dig!!
mvh
henrik
mvh
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
Lørdag 9-16 ( og efter aftale )
HUSK at tjekke vores hjemmeside hvor der altid er en opdateret stockliste over saltvands fisk.
http://www.faunahorsens.dk
gå ind under saltvand og derefter fisk i butikken.
Obs , vi kan levere fisk på sjælland ca hver anden ugen når vi afhenter fisk i kastrup,ring for mere info.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

nu er der INGEN jeg af de butikker der har saltvands fisk der giver garanti på fiskene (jeg kender til).. det er både styr på dyr og planetorama.. der ud over har jeg normalt aldrig haft de store problemer med fisk og andet fra planetorama.. samme kan siges om styr på dyr..

om de skal give garanti.. tja det ved jeg ikke... hvis de skal det undre det mig de fleste saltvands butikker ikke giver det?
Brugeravatar
Bosse
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
18
Postnummer: 9000 Aalborg
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Bosse »

Synes måske der er lidt forskel på en papegøje og så saltvands fisk. Papegøjen skal jo ikke afklimatiseres, have rigtige vandværdier osv. Den er nok når alt kommer til alt lidt mere hårdfør...

my 50 c
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
Brugeravatar
Per A
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Per A »

Det er desværre holdningen at butikkerne bare fraskriver sig alle garanti- og andre af købelovens krav/bestemmelser....men hvis nogen vil skabe præcedens så prøv at tage det i retten :?
Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Erik N
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 7600 Struer
Geografisk sted: 7600 Struer

Indlæg af Erik N »

jeg havede fandme fluks givet dig to nye rejer
Så gutter, Her skal vi handle frem over :-) Hvis døde fisk erstattes med nye vil jeg helt klart anbefale nybegyndere at handle ved hlc :-)

Ment som, det er da god service at give en ny fisk for en fisk der dør, meeen den går vist ikke i saltvandsverdenen.
Brugeravatar
mestermc
Foxface
Foxface
Reactions:
17
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af mestermc »

Nej de to i Aalborg giver ingen garanti, og de skilter også med det.. (hvertfald i plantorama, kan ikke huske med styr på dyr)

Og hvad dælen har en papegøje med en reje at gøre ??
Tror ikke at jeg vil handle hos dig, hvis jeg risikerer at komme hjem med en papegøje når jeg skulle have haft 2 rejer ;) (joke i ka' ta' det)
Nu med RSM130
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"