Så er der lige en lille opdatering, i søndags var jeg jo til frag møde

der fik jeg en sps med, nogle der kan hjælpe med navnet?
i posen var der en lille snegl også

ret sikker på det er i nassarius familien
min en klovn har desvære fået et eller andet som kan ligne et lille sår, det sidder på den første hvise stribe lige bag ved øjet :/ det er den gamle klovn der har fået det, men som ses på billedet nedenunder så er det ikke stort man kan faktisk ikke se det på billedet, men det er nok meget pga kamera og lys.... men det står lidt ud og der er meget lidt lyserødt.
men det er nok også ved at være tid til en beskrivelse af den første klovn som kom i

nu har jeg lært den lidt at kende
Myrna/Egon - Amphiprion ocellaris
Størrelse er ca. 5 cm
Navnet er ikke helt bestemt endnu da det er svært at bestemme kønnet

planen er der selvfølgelig skal være en fisk/reje et eller andet der så skal hede frygtløs

og det skal selvfølgelig være en som passer på klovnene, så det kunne sagtens være en pudsereje

Men Myrna/Egon er lidt genert og ikke helt tryg ved mit tilstedeværende, men stædig meget nysgerrig. Myrna/Egon er meget aktiv (står næsten heletiden foran min 1600 L/T cirkulationspumpe), men spiser ikke rigtigt det jeg fodre, trods den anden klovnefisk spiser, men den ser ikke underernæret ud. munden køre meget eller står ofte lidt åben. Myrna/Egon er også meget fredelig og har taget meget pænt imod tilføjelsen af en anden klovnefisk i samme størrelse.