Undskylder...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Castillo »

Update... Selvfølgelig har Casper ikke overholdt vores aftale, han er som sunket i jorden igen.. Han er absolut ikke til at stole på !
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
søvnig
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
19
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Esbjerg/Nordsøen
Kontakt:

Indlæg af søvnig »

Castillo skrev:Update... Selvfølgelig har Casper ikke overholdt vores aftale, han er som sunket i jorden igen.. Han er absolut ikke til at stole på !
Jeg kan ikke sige at jeg er overrasket :BA

VH
Søvnig :devilish:
Journalist på www.andeposten.dk
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16

Indlæg af Castillo »

Pas på fiske venner, Casper er på forum igen..
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Indlæg af Kasper j. »

Han er da vildt mærkelig. Efter alt det han har lavet, hvorfor gider han så overhovedet være herinde.
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Indlæg af Allan M »

Skulle vi ikke lige lade tvivlen komme ham til gode. Har han lavet bøvl, skal han sikkert høre for det, men indtil da, er han et medlem som alle andre.
Life is a beach and then you dive.
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16

Indlæg af Castillo »

Uenig Allan. Hvis han er kommet for at lave samme numre igen, skal han bare stoppes... Han kan jo bare betale som han lover i denne tråd, men aldrig har gjort.
Men han bruger sikkert ikke sit cwdirect navn mere efter han er blevet opdaget igen, men tidligere er han også kørt med andre navne her på forum.. - Så fyren er jo lige glad med pli og moral..
Kan kun advare omkring Casper!! hvis man ikke før har læst eller hørt om cwdirect, så læs blot tråd fra start..
Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Indlæg af hellfish »

Allan M skrev:Skulle vi ikke lige lade tvivlen komme ham til gode. Har han lavet bøvl, skal han sikkert høre for det, men indtil da, er han et medlem som alle andre.

Hvorfor skulle tvivlen komme ham til gode?

Han skylder stadig folk penge herinde, så der er ingen tvivl i mine øjne!
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af Allan M »

Ja hvis han er kommet for at lave det samme nummer - enig. Men han har handlet med mig, uden problemer.
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af Allan M »

Sidst jeg talte med ham, gav han indtryk at der var ordning på det. Ca 1 år siden.
Har han lavet mere rav efter det, er det jo noget møj.

Det må administratorerne da også reagere på!
Brugeravatar
Kimkjaer
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af Kimkjaer »

Castillo skrev:Pas på fiske venner, Casper er på forum igen..
Hvad er hans brugernavn ?
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16

Indlæg af Castillo »

Cwdirect , Casper Wissing , og han bruger sikker et eller flere andre navne her inde

Og Til Allan .. Casper har aldrig overholdt nogen aftaler om tilbagebetalingerne.. Og det gælder ikke kun mig, med flere personer på forum og butikker ..
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13

Indlæg af Allan M »

Ja. Den mand skal da stoppes. Jeg ved han er ved at handle med en jeg kender. Vil bede ham om at lade være.
Brugeravatar
niels228
Foxface
Foxface
Reactions:
11
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2014

Indlæg af niels228 »

få pengene før i handler!?
Akvarier skal vejes i ton.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

niels228 skrev:få pengene før i handler!?
Den er jeg frisk på. Hvis du er sød lige at sende mig et par tusinde Niels, så kan vi handle bagefter :K
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af Mic4700 »

Jeg bruger Svipp og Mobilepay , når jeg handler med folk her på SF. det virker altid super godt , der er jo 2 parter i en handel. :)
Brugeravatar
KimJ
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 4863 Eskilstrup
Saltvand siden?: 1979
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af KimJ »

Med mindre man kan mødes, og har kontanter eller bruger MobilePay (eller lignende), er der jo nødt til at være en der tror på den anden. Det er selvfølgelig meget beklageligt, og til stor skade for forummets handelsfunktion, hvis dette ikke er muligt.

Hvordan man så i praksis skal kultivere et miljø hvor den slags ER muligt, er så lidt vanskeligere, men et af værktøjerne er i hvert fald, at luge brugere der har brudt den tillid der skal til væk, eller alternativt (og ikke i mine øjne særlig heldigt) have en liste over brugere det ikke kan betale sig at have denne tiltro til.

Afhængig af hvor meget man tillægger det at SF skal være et handelssted, kunne man jo indbygge et tillidsbarometer til hver profil, hvor brugerne kan rate de handeler de har haft med hinanden, ligesom på eBay. Personligt synes jeg måske at det er lige i overkanten, men jeg ville da skæve til det, hvis funktionen var der.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Indlæg af Hougaard »

Castillo skrev:Cwdirect , Casper Wissing , og han bruger sikker et eller flere andre navne her inde

Og Til Allan .. Casper har aldrig overholdt nogen aftaler om tilbagebetalingerne.. Og det gælder ikke kun mig, med flere personer på forum og butikker ..
Jeg (og loggen) er ikke orienteret om at der skulle være andre brugernavne end "cwdirect" i drift. Det var den aftale jeg i sin tid lavede med Casper, han kunne blive herinde som Cwdirect i gældsafviklingens hellige navn.

Det ser ikke ud til at være sket, hvilket selvfølgelig er tragisk for alle involverede parter.
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

Flink fyr.
Brugeravatar
DennisBS
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
15

Indlæg af DennisBS »

Casper har haft kontaktet mig og ville købe nogen koraller - jeg sagde det kunne lade sig gøre imod kontant betaling og vi lavede en aftale om afhentning. han dukkede ikke op og han siger han har forsøgt at kontakte mig men hans beskeder ikke kommer frem til mig på saltvandsforum.. samme situation er sket flere gange nu og gider ikke høre på det pis mere.. Jeg har ikke skåret en koral i stykker for sjov, så hvis nogen kan gi mig hans adresse så jeg kan få fat på ham og høre hvad han har tænkt sig, så smid den gerne i PB. God dag til jer andre på forum..
Bokelund
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
17
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Bokelund »

Hvis man for sjovt skulle prøve at "lege" svindler, tyv eller fupmager... hvad ved jeg... Hvorfor pokker planlægger man så ikke bare det perfekt kup eller et bankrøveri haha... Hvem helvede er så snot dum at komme ind på et forum hvor der er 10-20 aktive bruger ;), som deler viden og handler lidt med hinanden og snyde dem.
Selv hvis man skulle sætte sig ind i mandens situation, selv den værste af slagsen , så fatter jeg det stadig ikke. Trist!
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9000 Aalborg

Indlæg af Kasper j. »

Bokelund skrev:Hvis man for sjovt skulle prøve at "lege" svindler, tyv eller fupmager... hvad ved jeg... Hvorfor pokker planlægger man så ikke bare det perfekt kup eller et bankrøveri haha... Hvem helvede er så snot dum at komme ind på et forum hvor der er 10-20 aktive bruger ;), som deler viden og handler lidt med hinanden og snyde dem.
Selv hvis man skulle sætte sig ind i mandens situation, selv den værste af slagsen , så fatter jeg det stadig ikke. Trist!
Fordi selvom det er møg irriterende, så gider folk ikke anmelde/ gå i retten for småbeløb og dette er sikkert hvad CWdirect regner med. Så det er ikke helt så dumt bare meget umoralsk.

Men jeg synes at hvis folk finder ud af, at han bruger andre navne så skal det postes i denne tråd dog uden at det bliver for negativt. Så kan folk jo selv beslutte om de vil handle med ham eller ej.
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

Men idet Mindste hörte I fra ham igen :BangHead:
gumle43
Copepod
Copepod
Reactions:
9
Postnummer: 2000 Frederiksberg
Saltvand siden?: 1997

Indlæg af gumle43 »

tvivler på en advokat vil tage sådan en sag..Billede
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
16

Indlæg af Castillo »

Endnu engang vil jeg bare advare mod Casper Wissing,
Han er online på Facebook blandt andet i Jesper Øh's gruppe. ( og sikker her under nyt navn igen igen)
Han skylder stadig penge, men søger tilsyneladende nyt akvarie og udstyr blandt os.
Så Pas på der ude, han er ikke til at stole på.
Jesper ØH
Reactions:

Indlæg af Jesper ØH »

Castillo skrev:Endnu engang vil jeg bare advare mod Casper Wissing,
Han er online på Facebook blandt andet i Jesper Øh's gruppe. ( og sikker her under nyt navn igen igen)
Han skylder stadig penge, men søger tilsyneladende nyt akvarie og udstyr blandt os.
Så Pas på der ude, han er ikke til at stole på.
Til info. Så er han ikke på gruppen Saltvandsakvariet's Reef Wonders.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7080 Børkop
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Jones »

Det kan du jo ikke vide Jesper. Enhver kan lave en profil under et hvilket som helst navn.
o_O
Jesper ØH
Reactions:

Indlæg af Jesper ØH »

Jones skrev:Det kan du jo ikke vide Jesper. Enhver kan lave en profil under et hvilket som helst navn.
Du har ret. Men jeg har slettet ham på gruppen så han var der. Men så længe der bliver holdt skarpt øje, så håber han og andre svindlere bliver fundet. Lige en ting. ALDRIG lav en handel uden penge først !
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Mikas »

Altså man kan da også blive snydt ved at betale først ..
Min mor er lige blevet snydt på Facebook af en der solgte 3 koncert billetter . Så det går nok begge veje :)
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"