Knep hul i om man kan se der er pumper, sålænge de bare er ude for fokus.. Det er de regler jeg spiller efter.. Og det siger en mand med 2x Vortech's klasket på hver sin siderude så

Skal nok prøve når jeg lige får tid.Marco R skrev:Hej Morten,
Hva så er det ikke snart tid til en opdatering af akvariet med en masse billeder?![]()
Nu har det jo kørt nogle måneder nu
Hej igen,Gzus.dk skrev:Skal nok prøve når jeg lige får tid.Marco R skrev:Hej Morten,
Hva så er det ikke snart tid til en opdatering af akvariet med en masse billeder?![]()
Nu har det jo kørt nogle måneder nu
Der er jo ikke kommet så mange nye koraller til endnu, jeg tager jo tingene stille og roligt for at være sikker på at tingene kører som de skal
Gider nemlig ikke flere døde koraller.
/Morten N
Acropora kan fint li en no3 på 1-2 stykker.. prøv at fjern dit rowa, og skær lidt ned på vodkaén.. det kan lyde som om du trækker for meget næring ud af systemet....Gzus.dk skrev:Hvis det er pga. manglende næring, ville jeg så med fordel begynde langsomt at prøve at skære ned på vokda'en, og se resultatet.
Eller ville det så bare gå ud over min acropora ?
/Morten N
Det har stået lidt stille her i julemånederne med nyindkøb.permadsen12 skrev:Har lige læst hele denne tråd. Flot set-up, men sikke en masse trængsler. Bare du ikke helt har mistet modet..![]()
Er der fremgang ?![]()
Med venlig hilsen
Per Madsen
Den står også midt i akvariet, og ser ud til at trives nogenlunde. Umiddelbart kan jeg ikke se den vilde vækst på den.pederrevnørd skrev:Hejsa,
Det er en Acro Suharsunoi, den lever på lidt dybere vand - så ikke fuldt blus på lampen med denne.
Din balje ser sund ud ifht tidligere.
Omkring næring, så er jeg tilhænger af kz amino og spongepower
Fede pics:-)
Hej Pederpederrevnørd skrev:Hejsa,
Det er en Acro Suharsunoi, den lever på lidt dybere vand - så ikke fuldt blus på lampen med denne.
Din balje ser sund ud ifht tidligere.
Omkring næring, så er jeg tilhænger af kz amino og spongepower
Fede pics:-)