Jeg har selv lige placeret et her til aften. Jeg proppede det bare 2/3 ned i hullet i stenen. Så klistre det sig fast om et par dage, og rækker sig længere ud. Jeg har ikke oplevet at de river sig fri

Der skal nok lige lidt mere gang i det, før nogle billeder er værd at viseSchwensen skrev:Skulle vi ikke se et nyt billede?Eller har du helt opgivet
Det syntes jeg.. Det har ikke kørt optimalt siden jeg startede det op endnuNicki Henriksen skrev:det lyder til du har haft dine problemer
Puhaa.. Det lyder godt nok som noget af et arbejdepederrevnørd skrev:Hej Morten,
Har læst hele din tråd igennem - og jeg vil mene dit problem kommer fra din massive stenopsætning.
Den samler skidt, og der er zero vandbevægelse midt i denne bunke.
Ellers vil jeg gerne rose dig for samtlige andre ting du har gjort.
Bad news er, at når du fjerner halvdelen af stenene og laver en ny opbygning med luft i, så får du en ny indkøringsperiode - men mon ikke det vil være det hele værd.
Jeg er lige kommet hjem fra ferie, så jeg har ikke haft mulighed for at se indlægget førSchwensen skrev:Hvordan står det til med omrokeringen ?
Det håber jeg ihvertfaldStarF skrev:det er uden tvivl din massive stenopsætning. Når den bliver gjort lettere, får du også bedre cirkulation. Godt at se du holder ud, og du nu får hjælp til at få det bygget op fra bunden. Jeg er sikker på det der fra, kun vil gå frem af med hastige skridt.
Ja, det er flot, men vigtigst er at der er luft, så der er fremtid i baljen igen.Fat_Donnie skrev:Det er da blevet rigtig flot med lidt omrokkering og reef keramik!!
Bliver fedt naar du faar nogle koraller i osse. =)
Mine ord!StarF skrev:sikke en forbedring
Det er også planenHan$en skrev:
Mine ord!
Jeg ville her fra dog arbejde på om ikke pumperne kunne smides på bagruden i stedet, men det er småting.. Helt klart noget der ser ud til at lykkedes, og uden tvivl flot!