Hep.
Ja ja den spiser, flagefoder, pellets og mysis og nori osv. osv. Så det er fint...... MEN DÅRLIGT NYT:
Min ynglingsfisk Hr. Imperator er DØD

..... PIS!
Alt åndede fred og ro i baljen og dronninge kejseren fandt sig fint til rette og begyndte at gå til stålet = maden, efter 4-6 dage, nu æder den glædeligt alt og spiser af hånden
Min fine Imperator, som jeg har haft i ca halvandet år, fik for 3 -4 dage siden tyk mave, som i tyk mave.....? Jeg tænkte indvoldsorm o.m.a. men jeg har jo for fanden haft den i mindst 18 måneder.
Ja-ja... Nu ved jeg godt at nogle af jer vil sige at jeg skal kører med karantæne
akvarie (der er kommet 2 nye
fisk i baljen inden for de sidste 6 måneder).... Men jeg tager heller ikke back-up af min pc, det er bare ikke noget rock hoveder gør!
Nå, i går da jeg kom hjem fra job skulle jeg liiiige hilse på de kære små, Cille (Det hed imperator...Lang historie, find forklaringen på side nogen og 30´her i tråden) var IKKE at se og det er ellers, eller var

, altid den den stod forrest i køen til lige at blive kløet på ryggen. Den var VÆK

.
Jeg fandt den liggende død mellem nogle sten på bunden, der var ikke tegn på
snegle,
orme eller ander der var igang med den, så min erfaring siger mig at det var sket kort tid før jeg kom hjem.
Op med den, skære bugen op og kigge ind i dyret med lup og alt muligt andet, jeg kunne ikke finde nogle tegn på snyltedyr eller andet, men der var en halvtyk gullig væske i bugen på den.....?
Øv øv og 3 gange ØV!
I bedes ALLE i de næste 14 dage, at gå med sørgebind i respekt for Cille. Tak
Mindhøjtidelighed vil finde sted her på adressen, når Corona ikke er livsfarlig mere
Og kan i så have det godt derude