Din orange fungia ser lidt bleg og depri ud

Tak skal du ha'palamo123 skrev:Gode billeder du har taget - well done og fedt lille akvarie!
Din orange fungia ser lidt bleg og depri ud
Det er bare et fedt billede det der!jonas _sandager skrev:Så kom jeg hjem fra efterårsferie, mens Reef Farmer har været så flinke at passe de dyr de havde med hjem fra dejong til mig.
De er så hentet i dag, og der er således flyttet én tail spot blenny samt tre sexy shrmps ind i akvariet. Rejerne har jeg ikke rigtig kunnet fange et billede af endnu. Nogen der har erfaring med hvor lang tid der går før de begynder at hoste en anemone/koral?
TakGizze skrev:Det er bare et fedt billede det der!jonas _sandager skrev:Så kom jeg hjem fra efterårsferie, mens Reef Farmer har været så flinke at passe de dyr de havde med hjem fra dejong til mig.
De er så hentet i dag, og der er således flyttet én tail spot blenny samt tre sexy shrmps ind i akvariet. Rejerne har jeg ikke rigtig kunnet fange et billede af endnu. Nogen der har erfaring med hvor lang tid der går før de begynder at hoste en anemone/koral?
Jeg har også glædet mig helt vildt til at få den i, da jeg kun har hørt godt om dem. Indtil videre er den ikke så aktiv, men enormt kær, som den sidder og blinker med sine store øjne, og følger med i hvad der sker.palamo123 skrev:De er super hyggelige de små blennier. Jeg har selv en bi-color.... den har super meget personlig og fiser ind og ud af den Cliff-hanger jeg har i akvariet. Meget underholdende
Næh. Eller, det ligner lidt at den prøver. Men den har valgt et favoritgemmested lige midt i akvariet bag ved en lav lobophylia, så den er ikkeligefrem svær at få øje på.Meller skrev:Jonas gemmer din tail spot sig meget? jeg har kun set min en gang siden jeg smed den i :/
hvad er navnet på rejerne?og enda hele 3 :O hmm kunne være jeg skulle havde flere i så de kan spise en hel rejepille, ville være meget nemmere