Og det ikke siges tit nok:
Wemember young Gwasshoppers, NO FWOATING HYDWOMETERS!!!
Damn it, det var ved at blive til saltsild hele tønden!!!

Hvis du kan klippe en gren af som stadig er rask, kan du lime den fast, eller simpelthen finde et passende hul/sprække i stenene og sætte den. Det var måske et forsøg værd. Men hvis du ikke kan nå er det jo ligemeget. Men lidt foruroligende at de begge blev syge på samme tid. Har du andre SPS?ChristianJS skrev:De kunne tydeligvis ikke klare mosten, deværre
Fragmentere er ikke min plan eller en reel mulighed pga. tankens udformning og mine muligheder, da jeg hverken har fragtank eller hylde.
Yep, held og lykke med den - er blot ikke sikker på at den spiser de alger. Men gør den er alle problemer overstået, og baljen skal bare ha roChristianJS skrev:Jeg er på vej ud til Carsten efter en søhare, så må den guffe hos mig først, og så i kontortanken
Dejligt at høre du har lidt opturChristianJS skrev:Succes, Klammo spiser algerne!
Glad for at høre, jeg var bange for at den ikke ville ku klare de algerChristianJS skrev:Jamen det tykke dyr er ikke meget for at kravle op fra bunden, foreløbig gar den været 30cm oppe, men har gnasket ganske godt!
Den jeg havde var også mega doven! Lige indtil den blev sulten!ChristianJS skrev:Jamen det tykke dyr er ikke meget for at kravle op fra bunden, foreløbig gar den været 30cm oppe, men har gnasket ganske godt!