Mange spørgsmål på en hellig søndag!

Ja! jeg har samme erfaring at farverne blegner ved det meget lys....har også lige bestilt Fijipurple, Coral Light og New Generation.buddy skrev:hej leif ja jeg har fået lampen og den er super jeg kan kun sige mine koraller er blevet lidt blege af alt det lys det er jo dobbelt op på watt mængden og det går langsomt frem igen har lige fået rør fra korallenzucht 6 stk new generation og så er der 2 blå fra ATI men overvejer at skifte det ene ud med fiji purpel
Mvh Lars
med bank overførselleifkrarup skrev:Forøvrigt!....hvordan betaler du når du køber hos KZ??
den er blevet solgt i et stykke men er stadig i middelfart den var blevet ALT for stor til mit akvariePeters1 skrev:Stadigvæk en rigtig lækker baljeHvad er der sket med den koral du havde der gik næsten helt op til overfladen?? Har du solgt en masse gode fragmenter
det er på forsøgsbasis med de rør men er faktisk meget tilfredsole. skrev:det ser MEGA godt ud med den nye lampe Buddy! interessant rør valg![]()
![]()
hvad er det for noget reefbooster du bruger nu?
kasper skrev:Hej Buddy!
Rigtig flot akvarie.
Jeg tænker, hvordan har du bygget dit bord osv.
Kan du evt. tage et par billeder - jeg mangler lidt inspiration.
Mvh Kasper
jo kom du bare leifleifkrarup skrev:Kan jeg ikke komme i lære hos dig?![]()
Jeg er muligvis verdens dårligste håndværker så kan jeg få dig til at tage et enkelt billede eller tobuddy skrev:kasper skrev:Hej Buddy!
Rigtig flot akvarie.
Jeg tænker, hvordan har du bygget dit bord osv.
Kan du evt. tage et par billeder - jeg mangler lidt inspiration.
Mvh Kasper
det er et helt almindeligt porsa stel der er under mit akvarie og det er mdf plade som er sat på med et par kugle låse
Mvh Lars