Gulkan skrev:Virkelig smukt!!
Tusind tak, det værdsættes
Rosen tilfalder, eller bør tilfalde Dino og Kenneth - de har lavet en fantastisk video.
Leth skrev:Utrolig smukt.
Der er virkelig meget farve på korallerne.
Ingen tvivl om at den øgede næring har gjort godt.
Flot stykke rev som altid Peder.
Jeg kan vist roligt sige at du er en inspiration ikke bare for mig,
men for mange her på forummet.
Keep up the good work.
/Tony
Tak Tony,
Det er store ord - men SF virker begge veje. Det gælder for os alle. Jeg lærer også herinde
Præcis derfor jeg deler både om mine uheld og som her hvor baljen står rimeligt.
Faktisk er polypudfoldelsen og farverne lidt ringere end normal, da jeg stadig er ved at fintune Sangokai og den nye skummer.
Men som du kan se, tog Istedgadedrengene videoen alligevel
balder skrev:Verdensklasse intet mindre
Hvad kan jeg sige andet end tak(den ligger også på RC, hvor de dog også roser baljen og Dino)
Macdoo skrev:Hej Peder.
Det ser godt ud, men er du ikke bange for at det grønne græs brænder dine acro? Syntes det er kommet tæt på dem.
Ikke bange - mine ting(koraller) får lov til at brede sig - det koster lidt på kontoen i ny og næ.
Jeg synes det er mest naturligt på den måde, og det er ikke min hensigt at det skal ligne en smuk Japansk have. Så JA, det der brænder mest vinder, og den svage part må vokse i en anden retning
toni skrev:Dejligt og smukt akvarium som altid Peder
Dino og Kenneth kan sit kamerakram og yder det også retfærdighed i sine videos
Og din genicanthus melanospilus er også super flot

har du dem som par?
Hejsa Toni,
Mine kejsere blev købt som 2 ungfisk, begge med huntegning. For 2-3 måneder siden skiftede den ene til voksenfarve(han) blev større og stor lyrehale. Alt sammen på ca 30 dage - jeg har aldrig set noget lignende
Helt enig, hvordan de 2 drenge kan filme er helt i særklasse
pitt skrev:Man sidde jo og drømmer sig langt væk. F... Det flot

Haha, helt enig.
Savner sgu oz en lille tropeø, når jeg sidder og nyder baljen. Men udover de årlige ferier, så elsker jeg nu min balje, for dens evne til at afstresse mig, når hverdagen er for hård
AndersGS skrev:Fedt filmet!
Sejt, der hvor kameraet dykker første gang, utroligt hvor meget lyset bøjes.
Baljen ligner jo sig selv

(det er vel ros nok i sig selv?)
Tak Anders.
Sjovt - præcis den sekvens imponerede også mig allermest. Dernæst hvor pumpen pludselig bryder overfladen, og skaber en bølge igennem systemet.
Og tak for rosen
AndersBoerglum skrev:Rigtig flotte koraller, og lækker video

Tak, og helt enig. det er en fantastisk optagelse
palamo123 skrev:Hej Peder,
Overvejer også om jeg skulle anskaffe mig sådan et Go-Pro.... Om ikke andet er dette en godt argument

Hejsa,
Der må du hellere tale med Kenneth og Din, de er eksperterne. Som du ved, så tager jeg selv udelukkende billeder med min Iphone
peder skrev:Fed video!! det giver en helt anden oplevelse filmet "down under" ligner jo et helt "ægte" sydhavsrev

Hej Peder,
Godt beskrevet - Dinos video får en til at føle sig som en dykker

fed effekt, og flot arbejde af ham.
Tror godt jeg kan love, at det ikke er sidste gang der kommer en undervands video
minedykker skrev:må sige at det er sku smukt, og som Leth siger det så fint
Leth skrev:
Jeg kan vist roligt sige at du er en inspiration ikke bare for mig,
men for mange her på forummet.
Keep up the good work.
/Tony
ved at jeg bruger det og det virker også godt her.
Tak Søren,
Og ja, dine farver klart i fremgang qua øget næring
Tak til jer alle, men mest til Kenneth og Dino
Personligt er det fantastisk at se sin egen balje fra en helt ny vinkel - men også lidt skræmmende, idet den "normalt" kun betragtes igennem forruden.........
Mvh
Peder