@Amazonas... Takker og bukker, dejligt med lidt “ros”
Du er velkommen hvis du rammer ghetto delen af Kbh
Jeg har været lidt optaget af en HEL del gøremål her i det tidlige forår, så baljen passer mere eller mindre sig selv. Mit forbrug af de 3 hellige stiger støt og jeg kan se at sps gror godt og de har flotte farver
Vil prøve at måle No3 og Po4 én af dagene, tror sgu det er lykkedes mig at få lidt No3 i baljen efterhånden

...
Der er 16 grovædende fisk i DT og Kauderni yngel i tårnet, det er samme system og der bliver fodret MEGET.
Nu SKAL der renses rude mindst en gang om ugen, det har ellers ikke været nødvendigt efter indkøringen var færdig, så det må være muligt at måle noget nitrat
Hr Kauderni er sgu (desværre

) med stor skuffe igen...., Stakkels fisk. Jeg ved ikke om han magter at gå tiden ud denne gang (mellem 25-28 dage), da han kun havde ca 5 ugers fred, siden sidste kuld, hvor han var æg fri og kunne spise. Hvis han går tiden ud og spytter fine unger, så kommer han i pleje i mit store overløbskammer i en periode, så han kan få spist lidt.
Lidt herognu, ipad fotos
Ps. Læg lige mærke til den store boble alge i grenene på Hysterix på sidste foto