kalmar skrev:Hellere to på 20 end en på 40
Haha, ja det er da noget man kan forholde sig til

kalmar skrev:Hellere to på 20 end en på 40
Hvor har du bestilt?Palaarsuaq skrev:Nu må vi se om det nogle sinde kommer. Det blev bestilt den 18 november. Ellers må jeg nøjes med at kigge på jeres.
charlie saltvand skrev:Hvor har du bestilt?Palaarsuaq skrev:Nu må vi se om det nogle sinde kommer. Det blev bestilt den 18 november. Ellers må jeg nøjes med at kigge på jeres.
Ps.... det er billigere at se på, end at eje selv
Stenene skal skam nok overleve, men måske ikke det som vokser på dem.Palaarsuaq skrev:Hej igenMit akvarie er blevet forsinket yderlige 2 uger. 9 ugers vente tid er sku lang tid..
Jeg har købt nogle levende 2 lidt forskellige steder.. Jeg har fundet en lille rød anemone på størrelse med en bordtennis bold blandt dem. Problemet er de levende sten ligger i en stor balje uden lys men kun med cirkulation. Er der noget jeg kan gøre for at holde den i live de næste 2 uger ? Den har allerede ligget der i 2 uger da det er 2 uger siden jeg har hentet stenene. Håber i kan hjælpe.
Det er stuetempertur men her er lidt koldt om dagen når jeg ikke er hjemme. Jeg må få fat i et varmeleme.Carsten skrev:Stenene skal skam nok overleve, men måske ikke det som vokser på dem.Palaarsuaq skrev:Hej igenMit akvarie er blevet forsinket yderlige 2 uger. 9 ugers vente tid er sku lang tid..
Jeg har købt nogle levende 2 lidt forskellige steder.. Jeg har fundet en lille rød anemone på størrelse med en bordtennis bold blandt dem. Problemet er de levende sten ligger i en stor balje uden lys men kun med cirkulation. Er der noget jeg kan gøre for at holde den i live de næste 2 uger ? Den har allerede ligget der i 2 uger da det er 2 uger siden jeg har hentet stenene. Håber i kan hjælpe.
Er der varme på de kar som stenene ligger i?
Jeg ville finde en som kunne opbevare den sten med anemonen på.
Må give Kalmar ret, det er godt nok tidligt du har købt de sten, men selvfølgelig er tlbudet der, så må man slå til
Tag da kontakt til nogle af de andre i området oghør om de ikke kan hjælpePalaarsuaq skrev:Det er stuetempertur men her er lidt koldt om dagen når jeg ikke er hjemme. Jeg må få fat i et varmeleme.Carsten skrev:Stenene skal skam nok overleve, men måske ikke det som vokser på dem.Palaarsuaq skrev:Hej igenMit akvarie er blevet forsinket yderlige 2 uger. 9 ugers vente tid er sku lang tid..
Er der varme på de kar som stenene ligger i?
Jeg ville finde en som kunne opbevare den sten med anemonen på.
Må give Kalmar ret, det er godt nok tidligt du har købt de sten, men selvfølgelig er tlbudet der, så må man slå til
Ja det ville jeg også gerne men jeg kender desværre ikke rigtig nogen andre med akvarie.
Mon ikke det er betalt??Tykki skrev:Min tålmodighed var røget a helvedes til for længst. Køb dog et andet sted! Mvh dan
Kun helt enig med dig. Det er sgu ringe service der er givet der. Det var nu mere for at du ikke følte dig helt ignoreret at jeg lige skrev det. Håber fanme han opper sig og får leveret det akvarie.Palaarsuaq skrev:Det er helt fint du siger det Anders. Jeg forventer heller ikke at han svarer i løbet af en dag. Han har sikkert gang i mange andre ting. Men jeg kan bare mærke tålmodigheden er ved at forsvinde.
Sandsynligvis, men så er det da hans forbandede pligt at sige det til køber. Og ikke bare holdeMikas skrev:Han køber det jo direkte af importøren ? Hvor det også bliver sendt fra så jeg tror nu ikke det havde gået hurtigere af du havde bestilt et andet sted.
Det jo nok red sea der har leverings problemer.
Det er ik mange der har et helt lager af akvarier på lager.
Men forstår godt du synes det er surt. Jeg har ingen tålmodighed