Ja det rigtig, kender det alt for godtAndersGS skrev:Joo, men de bærer præg af man bare knipser løs. Det er bare noget andet når man kan stå og fordybe sig ved sin egen baljeRaavig skrev:Lækre billeder Anders!
Og en lækker balje er det jo (og fede arter)!![]()
Minedykkers akvarium er helt vildt fantastisk. Jeg glæder mig simpelthen sådan til at følge udviklingen af det. Det har bare så meget potentiale med de mål og den weltklasse stensætning.
Hej Pederpederrevnørd skrev:Tusind tak kære Anders du gad at lægge alle disse smukke billeder.
Det er vel nok Årets bedste ide på forum, at i tog den tur - simpelthen for hyggeligt at møde jer alle
Kh
Peder
Og jeg som troede nordjyderne var kolde og ikke kunne vise følelser;-) haha
.. vi sov 4 mand på 8-10 kvm... ... 2 nætter!... ... Henning lå på sygehus 3 dage efter vi kom hjem... og så er det ikke engang lyv..
... og det kommer han heller ikke til!bima skrev: @Han$en......
Så er det godt,at du ikke har set billederne fra vandrehjemmet om aftenen.
Der var månelandingen i '69, som også kunne have været fedt, men ellers er det er nok årtusindets bedste turpederrevnørd skrev:Tusind tak kære Anders du gad at lægge alle disse smukke billeder.
Det er vel nok Årets bedste ide på forum, at i tog den tur - simpelthen for hyggeligt at møde jer alle
Kh
Peder
Haha kantet kan godt se det:-) jeg har jo taget fejl alle disse år:-)AndersGS skrev:.. vi sov 4 mand på 8-10 kvm... ... 2 nætter!... ... Henning lå på sygehus 3 dage efter vi kom hjem... og så er det ikke engang lyv..
![]()
![]()
![]()
Henning og den rødhårede har et eller andet kørende..
Vi vil meget gerne besøge dig og NielsK og jeg er sikker på vi kan komme i tanker om et par andreHvam skrev:Næste tur, er det så i trekantområdet?
@GinoGino skrev:Haha kantet kan godt se det:-) jeg har jo taget fejl alle disse år:-)AndersGS skrev:.. vi sov 4 mand på 8-10 kvm... ... 2 nætter!... ... Henning lå på sygehus 3 dage efter vi kom hjem... og så er det ikke engang lyv..
![]()
![]()
![]()
Tør man spørge hvorfor han tog på sygehuset? Haha
Mvh
Buk dig forover!!!!!Han$en skrev:Smerte er en følelse.. Og følelser er for kvinder!
bima skrev:Buk dig forover!!!!!Han$en skrev:Smerte er en følelse.. Og følelser er for kvinder!
Og jeg skal vise dig følelse
Enig! Vi kan sagtens være med verdens bedste, ingen tvivl om det. At der så er flere med stor tegnedreng i US så størrelsen af baljerne følger med, men kvalitetsmæssigt er vi helt oppe i top herhjemmenielsk skrev:Verdensklasse baljer - man behøver jo ikke rejse over Atlanten for at se hjemmerev som kan matche naturen.
Det er Gino.. Har altid vidst der var noget sært ved hamAstronotus skrev:Syntes jeg så ferskvand
Hvis jeg er hjemme, er du/i meget velkommen forbiklokker70 skrev:+1![]()
Super tur.. ses snart i 4 i det høje nord.. Kommer op og henter min sump ude ved bima..
så kigger forbi hvis det kan komme til og passe