Mange tak jahnjahn skrev:Ser super godt ud

Mvh
Mange tak jahnjahn skrev:Ser super godt ud
Tak Anders. Ja du er jo en af dem som har set det liveAndersBoerglum skrev:Det er bare så flot
Hej Pederpederrevnørd skrev:Total topklasse - flotteste farver jeg har set
Smukt arbejde
Mvh
Peder
Haha så må du op med læderet hvis du vil købe mit Akvarie hahahMorten1990 skrev:"Fy for pokker det er ikke pænt"
Haha Det er bare mega lækkert det der, Mums, En palleløfter eller to, så kan de godt stå i min stue,
Hej PoulPoulD skrev:Jeg har vel set billeder af 20-25 akvarier her på forum, som stadig kan få mig til at savle (engang var der mere end 100, men jeg er blevet mere forvent hen ad vejen). Ud af de 20-25 særdeles flotte akvarier, er der så en lille håndfuld som jeg synes skiller sig ud og er helt ekstraordinært smukke. Det her er et af dem.
Haha mange tak Henning;-)bima skrev:Ikk så ringe endda
Lækkert
Haha ja men kan ikke se det er plastik koraller det hele;-)Malanica skrev:Ja..... Det er godt nok blevet god til det der med plastik, kan næsten ikke se forskel....![]()
![]()
.
Er også en af de heldige der ser det en gang i mellem i live og det står super flot...
Hej Oleole. skrev:man kan vidst ikke sige andet end at det er imponerende,seriøst det er et smukt system!
Tak for det;-)TOSTRA skrev:FEDT akvarie!!!
På billede 9, hvad er det for en Monti?
Mange tak Jan;-) er super glad for min nye SMUKKE store pyro kirug;-)jahn skrev:Super smukt
Mange tak Thue;-)Thue skrev:Ser sku bare super godt ud, det strutter jo af sundhed![]()
![]()
Ville diachantus ikke ikke stille op til foto
Wow sikkert nogle ord;-) er glad for at du kan lide det! tak for rosernepeder skrev:Hold da' op hvor mange smukke rev vi har her på forum!! og her er der et af de fedeste;-)