Er selv ret hooked på combien af led og t5.. Men det må blive Overvejet engang når mine nuværende skal skiftes ..

Dyne: roolig nu.. !

Jeg håber og tror at det blir rigtigt godt:-)MoG skrev:Det var da nogle forfærdelige... Lækre lamper Henning!![]()
Er selv ret hooked på combien af led og t5.. Men det må blive Overvejet engang når mine nuværende skal skiftes ..
Dyne: roolig nu.. !
Hæ hæ takWiinberg skrev:Det ser da rigtig godt ud Henning. Øvelse gør mester
Ikke minebima skrev:Hæ hæ takWiinberg skrev:Det ser da rigtig godt ud Henning. Øvelse gør mester![]()
Tror faktisk at dem jeg tar med iPhone er mere klare
Der jeg virkelig kan se en kæmpe forskel,er på det visuelle lys.Ondemand skrev:Hold nu op nogle store og lækre koraller du holder dig! Meget imponerende. Hvad er dit indtryk af kombinationen af led og t5 indtil nu?
Altså objektiv forstod jegWiinberg skrev:Hvilket objektiv har du fået med? Nu ved jeg ikke hvor meget du har kigget på menuerne, og jeg kan desværre ikke se exif info på dine billederne når de er uploadet til forum'et, men prøv at sætte ISO til 800 og blænden på 5.6 eller 8. ISO kan skiftes i menuen og blænden kan ændres ved at dreje det store hjul hen på program A. Det højere blændetal giver mere skarphed/fokus i dybden men kræver også noget mere lys, derfor ISO på 800 (som jeg personligt anser som grænsen på et 400D inden det bliver for grynet. Jo højere ISO, jo mere støj/gryn på billedet).
palamo123 skrev:Flot akvarie og flotte billeder trods alt
Din vækst er outstanding
HahahaPoulD skrev:Jeg synes altså ikke de billeder fejler noget.
Når det er sagt synes det dog også, af grunde jeg ikke kan forklare, at være betydelig lettere, at tage gode billeder af Penélope Cruz end af Birthe Rønn Hornbech og motivet på de her billeder er der bestemt heller ikke noget at udsætte på.