god jul og godt nyt aar,haaber det var lige saa godt for jer som for mig

Jeg har det faktisk på præcis samme måde nogen gange! Skal altid pille og prøve noget nyt. Lige nu synes jeg faktisk det sjoveste er at kigge ned i mit refugiumole. skrev:tak for det,haaber ikke jeg skuffer dig!!
i mine tidligere koral "rev" kunne jeg ikke holde fingrene fra det,det saa bare aldrig helt rigtig ud,faktisk gik det hele ud paa at stoppe saa mange koraller ned i baljen som muligt ogsaa bare haabe paa alt ordnet sig paa en eller anden maade.med en dyb sand bund,lidt sten makroalger og at par koralhoveder hist og pist ser det hele bare meget bedre ud end det populaere bonzai look som jeg iövrigt er traet af at kigge paa.
+1engelquist skrev:Det er altid spændende og lærerigt at følge dine projekter, Ole- og mange tak for det- det er folk som dig der rykker vores fælles hobby fremad
Pæn, det er jo slet ikke nok - den er for lækker. Men hvordan i hede hule hel.... Vil du skaffe den ?ole. skrev:tak for svaret,se her og det gör jo heller ikke noget den er paen
http://en.wikipedia.org/wiki/Calliostoma_annulatum
jeg uploader et billed om lidt af en hydroide der fanger en munnid isopod de sidder som regel pa glasset og graesser gud ved hvad